Az Euronics (Vöröskő Kft) meghívásos tendere során már az első körben beleszerettek a megbízók a Republic Group koncepciójába. A következő két körben már egyedül szerepelt az ügynökség és a koncepció véglegesítése volt a pályázati időszak célja.
A tender alkalmával az ügynökség az Euronics 2021-es image filmjének kreatív koncepcióját tervezte meg és dolgozta ki. A nyertes ötlet alapján az image spotokat és a promóciós spotok master anyagait is a Republic Group készítette el. Az image filmek és a rájuk épülő kereskedelmi szpotok a márka hagyományos értékeinek megerősítése mellett a bolthálózat és a webshop együttess népszerűsítését szolgálják. Az új spotok július 12-től megtekinthetők TV-ben és online.
„A TV kreatív tender során a kampánycélok teljesülése mellett fontos döntési szempont volt egy üzenetében és hangvételében egyedi, csak az Euronics márkához köthető kreatív koncepció megvalósítása. Olyan filmet szerettünk volna készíteni, amely nemcsak általánosságban tűnik ki a reklámblokkból, de amelyet akár márkanév megjelenítése nélkül is egyből hozzánk kötnek a vásárlók” – nyilatkozta Hunyady Beatrix, az Euronics marketing igazgatója.