A nyugat-európai és közép-kelet-európai üzleti régiók összevonása után új szervezeti egységgel és két új tapasztalt vezetővel erősít a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalata. Varga-Nagy Eszter, aki korábban az IKEA magyarországi kommunikációjában töltött be jelentős szerepet több, mint egy évtizedig, kommunikációs vezetőként csatlakozott júniusban a Coca-Cola-hoz míg Szalóky Tóth Judit több, mint húsz év hazai és nemzetközi vezetői pozíciókban szerzett FMCG iparági tapasztalattal július közepétől a Coca-Cola vállalati kapcsolatok vezetője lesz.
Varga-Nagy Eszter. Eszter több mint 15 éves vállalati és marketingkommunikációs tapasztalattal rendelkezik, melynek legnagyobb részét kereskedelmi területen szerezte. Több mint egy évtizedet töltött az IKEA-nál, ahol különböző szerepeket töltött be a belső kommunikációtól kezdve a külső és vállalati kommunikációig. 2013 óta felelt a magyar PR területért, majd a teljes magyar kommunikációs csapat vezetéséért, illetve közreműködött a cseh, magyar és szlovák regionális stratégiai tervezésben.
Ezt megelőzően a Tesco Magyarország belső kommunikációs vezetője volt, illetve a közigazgatásban is szerzett tapasztalatokat helyi és országos szinten egyaránt. Üzleti menedzsment szakon végzett a Nemzetközi Üzleti Főiskolán, majd a franciaországi Le Mans egyetemen szerzett külkereskedelmi diplomát. Az emberi jogok határozott szószólójaként az Amnesty International Hungary igazgatóságának is tagja.
Varga-Nagy Eszter elmondta: „Büszke vagyok, hogy csatlakozhattam a Coca-Cola csapatához, hiszen a vállalati kommunikáció területén egyedülálló a márka szakmai és történeti jelentősége. Ezen felül a cég hosszú évek óta elkötelezett a közösségek támogatása és a felelős működés mellett. Ezek a területek számomra személyesen is kiemelt jelentőségűek, és örülök, hogy erősíthetem a Coca-Cola, mint felelős vállalat szerepét Magyarországon.”
Szalóky Tóth Judit húsz éve tölt be vezető pozíciókat meghatározó cégek, többek között az Unilever, a Zwack Unicum, a Nielsen és a Boyden helyi és régiós menedzsmentjében. FMCG karrierjét az Unilevernél kezdte a cég élelmiszer és ital portfóliójának marketingkommunikációs és trade marketing szakembereként, majd a számos ikonikus márkát, így az Unicum mellett a Diageo márkákat is forgalmazó Zwack Unicum Rt. marketing és kommunikációs igazgatója lett.
Ezt követően a kiskereskedelmi üzleti tanácsadás területén piacvezető Nielsen magyarországi ügyvezető pozícióját töltötte be, szorosan együttműködve az FMCG szektor gyártói és kereskedelmi szereplőivel, valamint az iparág meghatározó szervezeteivel. Karrierje következő állomásaként Judit a Nielsen régiós menedzsmentjének tagjaként a kelet- és közép-európai régió marketing és kommunikációs igazgatója lett, szakmai felelőssége kiterjedt a Nielsen televíziós nézettség és kiskereskedelmi mérés területeire egyaránt. Jelen pozícióját megelőzően, a világ egyik elismert, vezető kiválasztással foglalkozó tanácsadó cégének, a Boyden-nek a magyarországi partnere, valamint a cég globális consumer & retail practice group tagja volt.
Judit MBA tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen végezte. Rendszeresen publikál, vendégelőadó több felsőoktatási intézményben, aktív kapcsolatot ápol számos meghatározó iparági szervezettel. Az Egyenlítő Alapítvány kuratóriumi tagjaként elkötelezett képviselője a női esélyegyenlőségnek. Szabadidejében nagykövetként és patrónusként több karitatív szervezet munkáját is támogatja.
„Szakmai pályafutásom során mindig elismert és üzletileg meghatározó cégek teljesítményének a növelésén dolgozhattam. Nagy örömömre szolgál, hogy mindazt a vezetői, kommunikációs és iparági tapasztalatot, amit az elmúlt két évtized során szereztem, most a világ egyik legismertebb üdítőipari márkáját és ital portfólióját gyártó és forgalmazó, ikonikus cégénél, a The Coca-Cola Company-nál kamatoztathatom – aktív szerepet vállalva a cég víziójának vállalati kapcsolatokon keresztül történő megvalósításában, legyen szó az emberek, a helyi közösségek vagy a bolygónk életére gyakorolt hosszú távú, fenntartható, pozitív hatásáról.”
Szűcs Judit 2021. április 2-től európai senior brand communication managerként folytatja karrierjét a cégnél, ahova 2018-ban csatlakozott vállalati kapcsolatok, kommunikációs és fenntarthatósági vezetőként. Új pozíciójával pedig az európai országok átfogó, fenntartható és értékvezérelt kommunikációs stratégiájának kidolgozása és a központi márka kampányok kommunikációs támogatása kerül még a szakemberhez.