- Hirdetés -
Micro and nano power: How brands can get the most out of influencer marketing
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Kgfb: már csak néhány nap maradt a váltásra
Néhány napon belül el kell döntenie több mint 400 ezer személyautó üzemben tartójának, hogy lecseréli-e év végi évfordulós kötelező biztosítását, vagy sem. Az Insura.hu biztosításközvetítő adatai szerint aki eddig cserélt, jól járt: a meglévő...
Gulyás Márton a digitális TOP50 élén
Idén Gulyás Márton, a Partizán YouTube csatorna alapító-főszerkesztője vezeti a hazai digitális piac legmeghatározóbb vezetőinek rangsorát, Bán Zoltánt és Várkonyi Balázst megelőzve. A Marketing&Media magazin már 15. alkalommal állította össze a listát, amelyen tavalyhoz...
Díjazták a legjobb cégvezetőket
Az idén jubiláló Bizalom Gálán nyolc kategóriában ismerték el a sikeres magyar vállalatvezetők munkáját, az üzleti példaképnek járó Leader Of The Year díjat Tibor Dávid, a Masterplast elnök-vezérigazgatója érdemelte ki. Az idei évben kimagaslóan...
A Cápák Között startupja felvásárolta Balogh Petya DreamJobsát
A Quantum Digital Solutions többségi tulajdont szerzett a Balogh Petya által alapított DreamJobs újgenerációs állásportálban. A céljuk nem más ezzel, mint az ország legnagyobb és legátfogóbb szolgáltatást nyújtó HR cégcsoportjává válni. Az út, amin...
Kihívást jelent a cégeknek a hatékony toborzás
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális mértékben változtak, de a fluktuáció jellemzően csökkent tavaly óta. Az álláskeresői pályázatok száma 2 éve töretlenül magasnak mondható, így a munkáltatóknak is javultak az...
Fontos ügy mellé állt a Varázslatos Magyarország
A VM csapata összefog az ország vadmentő szervezeteivel, hogy munkájukat, a sérült, beteg vagy árván maradt vadállatok gyógyítását, gondozását és visszavadítását segíteni tudja az elkötelezett állatbarátok támogatásával. A Varázslatos Magyarország tizenöt éve az ország...
A gazdasági-politikai szakértők szerint nagy a baj, a cégvezérek optimisták
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak, ugyanakkor arra még nem volt példa, hogy egyszerre ennyi krízis állítsa kihívás elé az emberiséget egy időben, melyek ráadásul komoly hatással vannak egymásra is...
Kutatás készült az Azahriah-film kapcsán
Utazás, vagyonszerzés, karrier és hobbi. A legtöbb magyarnak ezeken a területeken vannak vágyai, melyeket még szeretne megvalósítani a jövőben – derült ki a Yettel friss, országos reprezentatív kutatásából. A mobilszolgáltató a ‘Mi Vagyunk Azahriah’...
A legtöbben Black Fridayre várnak a vásárlással
Már nagyban dübörögnek a Black Friday akciók, amikből a HONOR is jelentősen kiveszi a részét. Ez nem meglepő, elvégre legfrissebb kutatásából kiderül, hogy az emberek 88 százaléka – még ha nem is mindig, de...
Előretörtek a külföldiek a magyar lakáspiacon
Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon. Különösen a főváros szívében és a Dunántúl egyes területein számottevő a külföldiek aktivitása. Míg a drágább...
- Hirdetés -