A Lenovo adózás előtti eredménye majdnem megduplázódott, 96 százalékos növekedéssel 650 millió dollár lett a 2021/2022-es üzleti év első negyedévében, míg a nettó eredmény több mint kétszeresére nőtt, 119 százalékos bővüléssel. Az első negyedévben a vállalatcsoport bevétele is meredeken emelkedett, és 16,9 milliárd dollárra bővült, ami éves összehasonlításban 27 százalékos növekedésnek felel meg.
Ami a jövőt illeti, a vállalat további lehetőségeket lát a fenntartható növekedés és a jövedelmezőség javítására üzleti tevékenysége minden területén, ezek közé tartoznak például vertikális és infrastrukturális megoldások, a prémium PC-k és a kapcsolódó, nem PC-s eszközök, úgymint táblagépek, okostelefonok, beágyazott számítástechnikai megoldások és egyéb okoseszközök.
Emellett az innováció továbbra is hozzájárul a nyereséges, fenntartható növekedéshez. A Lenovo az első negyedévben 40%-kal növelte a K+F ráfordításait, és a vállalt tovább folytatja befektetéseit az innováció terén, megduplázva K+F beruházásait a következő három év során.