Folytatja a globális együttműködést a Paris Saint-Germain világhírű labdarúgóklubbal a Hisense. Az újonnan szerződtetett játékosok, köztük Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum és Achraf Hakimi érkezését, valamint Neymar Jr. ismételt elköteleződést követően a párizsi klubbal való partnerség megerősítésétől a vállalat eladási számainak növekedését és még nagyobb ismertséget vár.
A partnerség második évébe lépve a Hisense termékeinek széles skáláját biztosítja majd a klub számára, valamint a Parc des Princes-ben egy terméksarkot is felállít, ahol a szurkolók maguk is kipróbálhatják a vállalat innovációit. Az első év sikerei nagyban hozzájárultak a Hisense eladási számainak, valamint ismertségének növekedéséhez, ráadásul a közösségi és digitális csatornákon az olyan sztárjátékosokat, mint Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera vagy Presnel Kimpembe felvonultató kampánya is kiemelt figyelmet kapott.
A Hisense nemrégiben bejelentette a 2022-es FIFA világbajnoksággal való partnerségét, valamint az UEFA EURO 2020 és az UEFA Nemzetek Ligájának is támogatója.