Idén júniustól az ügynökség felel a gyógyszereket és orvostechnikai eszközöket gyártó és forgalmazó Allergan Aesthetics integrált kommunikációs feladataiért. Ennek célja a hialuronsavas arcfeltöltő készítményekkel és eljárásokkal kapcsolatos fogyasztói edukáció. Az ügynökség többek között social és digitális tartalommarketing megoldásokkal fogja támogatni a cég kommunikációját.
Az AbbVie innovatív gyógyszergyártó által felvásárolt Allergan Aesthetics – a Botox gyártója – Juvéderm termékcsaládjával eddig elsősorban B2B kommunikációt folytatott az orvospartnerek irányába; mostantól a fogyasztók felé is aktívabban kommunikálnak. Céljuk az ellenérzések legyőzése és a kezelések hétköznapiságának erősítése.
“Célunk, hogy minél több hölgy értse, hogy ezek a kezelések természetes hatást biztosítanak. Szeretnénk, ha a potenciális páciensek minden információ birtokában magabiztos döntést tudnának hozni a biztonságos és eredményes kezelésekről. Ehhez elengedhetetlenek a magas minőségű vizuális tartalom és a digitális megoldások”– mondta Major Dalma, a magyar piacért felelős értékesítési vezető.
Az amerikai székhelyű, technológiai fókuszú orvosesztétikai cég globális szinten is népszerű termékeinek hazai bevezetésére és népszerűsítésére keresett ügynökséget egy kétfordulós integrált tenderkiíráson, amelyre nyolc ügynökséget hívtak meg. A megbízást – nem hagyományos digitális marketingmegoldási javaslataival – a Positive Adamsky nyerte, ahol több, pharma-szektorba tartozó nagyvállalat is szerepel az ügyfélportfólióban.
Horváth Adrienn – aki a cég consumer és digitális marketingért felelős managere a CEBA régióban – hozzátette: „A célközönségünk a digitális médiafogyasztást részesíti előnyben, így fontosnak tartjuk, hogy ezen a téren erősítsünk, erre a legalkalmasabb partnernek a Positive Adamsky csapatát látjuk”.