- Hirdetés -

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

|

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található full service ügynökség, az Armadillo feladata volt.

Sokak számára lehet ismerős az idős szülőkért való folyamatos aggódás, melyre most egyszerű megoldást kínál a LifeMax. A szolgáltatás középpontjában egy kis készülék áll, melynek segítségével az idősek bármilyen vészhelyzetben azonnal segítséget hívhatnak. A készülék különlegessége, hogy mindössze egy vészjelző gomb van rajta, és amellett, hogy vízálló, beépített GPS-el és elesés-érzékelővel rendelkezik, az innovatív kis eszközzel leadott vészjelzések pedig egy szakértő diszpécserekből álló csapathoz futnak be, akik azonnal megfelelő segítséget küldenek a bajbajutotthoz – legyen szó a mentőkről, a tűzoltókról, vagy akár a családtagokról.

Ma Magyarországon rengeteg balesetnek esnek áldozatául az idős emberek. Emellett ráadásul a különböző betegségek és az ezekből adód rosszullétek is elsősorban a 65 év feletti korosztályt veszélyeztetik. Hiába valós azonban a veszély, ha az idősek nincsenek felkészülve arra, hogy akár az ő életük is veszélybe kerülhet! Éppen ezért volt az Armadillo és megbízója, a LifeMax közös célja, hogy felhívják a figyelmet az időseket fenyegető veszélyekre, és arra buzdítsák a 65 év felettieket, valamint az ő gyermekeiket és unokáikat, hogy készüljenek fel a vészhelyzetekre! A gyors segítség ugyanis, amit a LifeMax kínál, az esetek többségében életeket menthet – mondta Winter Tamás, a LifeMax szakmai vezetője, az Egyesület jelzőrendszeres segítésnyújtásért felelős munkatársa.

„A LifeMax és az Armadillo egymásra találása valószínűleg meg volt írva” – mondja Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója. Mint azt a reklámügynökség szakembere megjegyezte, „nem egy szokványos projektnek indult. Gmailről érkezett egy általános érdeklődés. Az első személyes találkozón derült ki, hogy egy voltunk az ügynökségek listáján… Az ügyfél még nem tudta mit szeretne, mi pedig nem tudtuk, hogy az ügyfélnek mi a terméke. Az első bemutatkozó, tapogatózó megbeszélés a reklámügynökségünk részéről workshopba csapott át, lelkesen vázolt ötleteinket, kampányelképzeléseinket nem tudtuk a második megbeszélésre tartogatni. Mint utóbb kiderült, ez az őszinte, gyermeki lelkesedés – és a szakmai kompetenciák – vezettek oda, hogy a második tárgyalás már valójában egy formális szerződéskötés volt. A feladat „egyértelműnek tűnt”, mert a projektnek, szolgáltatásnak, terméknek semmije nem volt. Se neve, se szlogenje, se arculata, se weboldala. Nulláról építhettük fel a brandet, a marketingkommunikációs kampányt. Talán ez az egyik legszebb kreatív feladat egy reklámügynökségnek”.

„Bár a kampány egyaránt kíván szólni a 65 év felettiekhez és a fiatalabbakhoz, már a kezdeti eredmények is egyértelműen mutatják, hogy az előfizetők többségében olyan fiatalok és középkorúak, akik a LifeMax segítségével szeretnének gondoskodni az idős szeretteikről” – emelte ki Tímár Márta. A szakember mindamellett, hogy a projektért felel és koordinálja, az adatelemzés is a feladata, ami alapján hónapról hónapra optimalizálják a kampányt. Márta az adatokra hivatkozva hozzátette: ez alapján, az „aggódó gyermekeknek” készült el a LifeMax animációs kisfilmje is, melynek főhőse, Erika egy nap nem éri el az édesanyját telefonon. A rövid történetből pedig az is kiderül, hogy milyen sok különféle helyzetben lehet hasznos társa az időseknek a LifeMax készülék.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...