Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található full service ügynökség, az Armadillo feladata volt.
Sokak számára lehet ismerős az idős szülőkért való folyamatos aggódás, melyre most egyszerű megoldást kínál a LifeMax. A szolgáltatás középpontjában egy kis készülék áll, melynek segítségével az idősek bármilyen vészhelyzetben azonnal segítséget hívhatnak. A készülék különlegessége, hogy mindössze egy vészjelző gomb van rajta, és amellett, hogy vízálló, beépített GPS-el és elesés-érzékelővel rendelkezik, az innovatív kis eszközzel leadott vészjelzések pedig egy szakértő diszpécserekből álló csapathoz futnak be, akik azonnal megfelelő segítséget küldenek a bajbajutotthoz – legyen szó a mentőkről, a tűzoltókról, vagy akár a családtagokról.
Ma Magyarországon rengeteg balesetnek esnek áldozatául az idős emberek. Emellett ráadásul a különböző betegségek és az ezekből adód rosszullétek is elsősorban a 65 év feletti korosztályt veszélyeztetik. Hiába valós azonban a veszély, ha az idősek nincsenek felkészülve arra, hogy akár az ő életük is veszélybe kerülhet! Éppen ezért volt az Armadillo és megbízója, a LifeMax közös célja, hogy felhívják a figyelmet az időseket fenyegető veszélyekre, és arra buzdítsák a 65 év felettieket, valamint az ő gyermekeiket és unokáikat, hogy készüljenek fel a vészhelyzetekre! A gyors segítség ugyanis, amit a LifeMax kínál, az esetek többségében életeket menthet – mondta Winter Tamás, a LifeMax szakmai vezetője, az Egyesület jelzőrendszeres segítésnyújtásért felelős munkatársa.
„A LifeMax és az Armadillo egymásra találása valószínűleg meg volt írva” – mondja Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója. Mint azt a reklámügynökség szakembere megjegyezte, „nem egy szokványos projektnek indult. Gmailről érkezett egy általános érdeklődés. Az első személyes találkozón derült ki, hogy egy voltunk az ügynökségek listáján… Az ügyfél még nem tudta mit szeretne, mi pedig nem tudtuk, hogy az ügyfélnek mi a terméke. Az első bemutatkozó, tapogatózó megbeszélés a reklámügynökségünk részéről workshopba csapott át, lelkesen vázolt ötleteinket, kampányelképzeléseinket nem tudtuk a második megbeszélésre tartogatni. Mint utóbb kiderült, ez az őszinte, gyermeki lelkesedés – és a szakmai kompetenciák – vezettek oda, hogy a második tárgyalás már valójában egy formális szerződéskötés volt. A feladat „egyértelműnek tűnt”, mert a projektnek, szolgáltatásnak, terméknek semmije nem volt. Se neve, se szlogenje, se arculata, se weboldala. Nulláról építhettük fel a brandet, a marketingkommunikációs kampányt. Talán ez az egyik legszebb kreatív feladat egy reklámügynökségnek”.
„Bár a kampány egyaránt kíván szólni a 65 év felettiekhez és a fiatalabbakhoz, már a kezdeti eredmények is egyértelműen mutatják, hogy az előfizetők többségében olyan fiatalok és középkorúak, akik a LifeMax segítségével szeretnének gondoskodni az idős szeretteikről” – emelte ki Tímár Márta. A szakember mindamellett, hogy a projektért felel és koordinálja, az adatelemzés is a feladata, ami alapján hónapról hónapra optimalizálják a kampányt. Márta az adatokra hivatkozva hozzátette: ez alapján, az „aggódó gyermekeknek” készült el a LifeMax animációs kisfilmje is, melynek főhőse, Erika egy nap nem éri el az édesanyját telefonon. A rövid történetből pedig az is kiderül, hogy milyen sok különféle helyzetben lehet hasznos társa az időseknek a LifeMax készülék.