Újabb szakmai versenyeken kapott rangos díjakat a kiskereskedelmi vállalat, benyújtott pályamunkái a hiper-, illetve a szupermarketek kategóriájában is győzelmet szereztek. A dunaújvárosi INTERSPAR lett „Az Év Hipermarket Üzlete 2021” cím birtokosa, a SPAR pedig megkapta „Az Év Szupermarket Üzletlánca 2021” kitüntetést és felhatalmazást kapott, hogy a „Retailer of The Year 2021” logót viselje és „Az Év Kiskereskedője 2021” címet használja. A vállalat mindemellett a Trade magazin „A Fenntarthatóság Szimbóluma 2021” elismeréseit is átvehette, illetve a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat is elnyerte.
„Számunkra a díjak – a szakma és közönség elismerései – azért fontosak, mert bizonyítják és visszaigazolják üzletpolitikánk és vállalati filozófiánk helyességét. A minőség, a modernizáció és a – társadalmi, környezeti – megfelelés hívószavai szerint végzett munkánk, fejlesztéseink és beruházásaink, illetve kezdeményezéseink egyszerre kapcsolódnak a hagyományainkhoz, és kijelölik a SPAR helyét a XXI. század világában. Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a StarStore – Az Év Kereskedője 2021 rangos versenyén a hipermarket és szupermarket kategóriában is vállaltunk üzleti megoldásait a legjobbak közé sorolták. Rendkívül hálás vagyok kollégáimnak, az áruházlánc közösségének, mert a kitüntetések elsősorban az ő áldozatos, lelkiismeretes munkájukat dicsérik” – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Trade Magazin által szervezett StarStore – Az Év Kereskedője 2021 versenyen a vállalat „Modern megoldások és extra kínálat a dunaújvárosi INTERSPAR-ban” című pályamunkájának köszönhetően a tavaly közel 1,8 milliárd forintból korszerűsített Fejér megyei város áruháza elnyerte „Az Év Hipermarket Üzlete 2021” címet. Az egység – egy másik vállalattal – választékát és szolgáltatásait tekintve a legmagasabb pontszámot érte el az üzletek versenyében az összes kategória közül, melynek köszönhetően jogosult a „Store of the Year 2021” cím önálló használatára is.
A SPAR ezen kívül a kereskedelmi láncok versenyében „A magyar kiskereskedelem pillére a SPAR Magyarország!” című projektjével megkapta „Az Év Szupermarket Üzletlánca 2021” címet is. A megmérettetésen részt vett kereskedelmi láncok közül az összesített eredmények alapján a szakmai zsűri fődíját az áruházhálózat is átvehette – megosztottan –, ezzel felhatalmazást kapott, hogy a „Retailer of The Year 2021” logót viselje és az Év Kiskereskedője 2021 címet önállóan használja.
A díjak odaítélésében döntő szerepet játszott a széles, a speciális fogyasztói igényeket is maximálisan figyelembe vevő árukínálat, a kreatív és innovációs tartalom, illetve a cégnek a magyar kiskereskedelemben betöltött szerepe, amelynek egyik leghangsúlyosabb eleme a hazai áruk, ezáltal a magyar termelők támogatása.
Ugyancsak a Trade Magazin koordinálta „A Fenntarthatóság Szimbóluma 2021” pályázaton a vállalat „Magyar vállalkozások piacra jutását segíti a Hungaricool by SPAR” és „A Magyar Máltai Szeretetszolgálat kézműves termékei a SPAR Magyarország kínálatában” elnevezésű projektjeit szintén díjazták. A szakmai bírálóbizottság döntése indoklásában nagyra értékelte az üzletlánc társadalmi ügyekben való aktív részvételét, a rászorulók és a hazai vállalkozások támogatását. A SPAR a bevált formák mellett folyamatosan új utakat és lehetőségeket keres a hatékony szociális gondoskodás, illetve a hazai piac felkarolása kapcsán. A fenntarthatósági szimbólumdíjak a vállalat ezen a téren végzett munkáját minősítették kiválóra.
A SPAR Magyarország – a szakma egyik legnagyobb rendezvényén, a tapolcai Business Days-en – átvehette a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat is. A rangos elismerést az a kereskedelmi társaság kaphatja, amely a Magyar Termék védjegyét használó gyártócégek szavazatai alapján a legtöbbet tette a hazai áruk értékesítésért, népszerűsítéséért. A vállalat számára különösen értékessé teszi a kitüntetést, hogy azok a cégek – partnerek – méltatták a díjra, amelyekkel a mindennapi munka során együtt dolgozik.
Fotó: spar.hu