- Hirdetés -

Egy estével hetet nyert a TV2

|

A Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de még a hétköznap esti ismétlései is erős nézettséget hoztak. Az RTL Klub legnézettebbje A mi kis falunk volt és az előválasztási vita is meglepően sok nézőt vonzott.

Érdekesen alakult a múlt heti nézettségi verseny. A heti közönségarányát az RTL Klub 0,9 százalékponttal növelte, így 14,6 százalékot értek el. A TV2 pedig 1,9 százalékponttal javítva 14,8 százalékkal zárta a hetet. Azaz a 18-49 évesek körében és főműsoridőben a TV2-é volt a hét. Általában az a csatorna nyeri a teljes hetet, amelyik a legtöbb estén jobban teljesít. Azonban a múlt héten az a furcsa helyzet állt elő, hogy hétfőtől szombatig az RTL Klub ért el jobb főműsoridős share-t, a TV2 csak a vasárnapot húzta be, azt viszont nagy előnnyel.

Szám szerint ez úgy nézett ki, hogy hétfőtől péntekig az RTL Klub 14,3 százalékos, a TV2 12,2 százalékos közönségarányt produkált. A szombat ennél szorosabb volt, de azt is nyerte az RTL Klub: 15,7 százalékkal, a TV2 15,1 százalékával szemben. Vasárnap viszont hatalmasat ment a TV2: 25,6 százalékot tett ki az esti share-jük, az RTL Klubé pedig 14,4 százalékot. Egyébként az utóbbi sem rossz eredmény, ahogy látható, vasárnap azt hozta az RTL Klub, mint hétköznap. Tehát nem RTL Klub teljesített vasárnap gyengén, hanem a TV2 kiugróan jól.

Csatornacsoportok terén a TV2 Csoport vitte a hetet 26,4 százalékos közönségaránnyal. Az RTL Magyarország 25,1 százalékot ért el. A nemzetközi csatornaportfóliók közül a ViacomCBS teljesített a legjobban, 5,8 százalékkal. Az AMC csatornái 5,2 százalékos, a Sony televíziói 4,8 százalékos közönségarányt hoztak.

38. hét / 37. hét / 36. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,6% / 13,7% / 14,9%
TV2 – 14,8% / 12,9% / 10,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (38. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,1% (4,1%)
Híradó – 15,8% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,3% (15,1%)
Keresztanyu – 16,2% (16,3%)
Survivor – 13,8% (13,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,1% (12,8%)
Tények – 16,3% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,8% (12,7%) – hétfőtől vasárnapig
Mintaapák – 9,7% (10,2%)
Séfek séfe – 13,4% (korábbi héten a Totem: 7,5%)

Ahogy a fentiekből látható, a hétköznapi főműsoridőben az RTL Klub szinte teljes egészében ugyanazt produkálta, mint a korábbi héten. A TV2-n viszont a gyengélkedő Totemet a Séfek séfe váltotta, ami már jóval erősebb nézettséget szállított.

A hétköznapok kapcsán még említést érdemel a Sztárban sztár leszek késő esti ismétlése, ami majdnem mindegyik nap 10 százalék feletti share-t ért el és verte is a vele szemben futó műsorokat. A Sztárban sztár leszekkel idén ősszel nagyon betalált a TV2.

Múlt pénteken egy rendhagyó műsora volt az RTL Klubnak, ugyanis az esti sávban biztosítottak helyet az előválasztási vitának. Nézettségi szempontból ez kifejezetten jól teljesített, pláne annak fényében, hogy nem ez a megszokott főműsoridős tartalom az RTL-en. A 18-49 éveseknél 15,5 százalékos, a teljes lakosságnál 18,8 százalékos közönségarányt ért el a vita.

A Dancing with the Stars 16,7 százalékos share-rel tért vissza szombaton a TV2 képernyőjére. A mi kis falunk 20,1 százalékkal nyerte a saját sávját. Az X-Faktor válogatásműsora kicsit kikapott (14,7 százalékkal) a Dancing with the Starstól. Viszont ahhoz képest ez nem rossz eredmény, hogy az X-Faktornál nem friss tartalomról volt szó.

Vasárnap az RTL-en az Álarcos énekes 16,2 százalékos share-t ért el. Ez utóbbi önmagában megint csak nem rossz közönségarány, de eltörpült a Sztárban sztár leszek 30,2 százalékos share-jéhez képest.

Ahogy mindebből sejthető, a Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél 476 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig 1,16 milliós nézettséggel. Mindkét nagy célcsoportnál a Dancing with the Stars volt a TV2 második legjobban teljesítő produkciója. A 18-49 éveseknél ez 210 ezres, a teljes lakosságnál 769 ezres nézettséget jelentett.

Az RTL Klub műsorai közül a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is A mi kis falunk volt a listavezető 273 ezer, illetve 733 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél az Álarcos énekes végzett a házi toplista második helyén 260 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a hétfői Keresztanyué volt az ezüstérem 728 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_38het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_38hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...