- Hirdetés -

Imázsépítő kampányt indított a BioTechUSA

|

A több mint 20 éves legújabb kampányának célja, hogy megmutassa, nemcsak a konditermi edzés és az életmódváltás szakértője, hiszen termékei minden egészségtudatos és sportos életvitelt követő számára segítséget jelenthetnek: legyen szó amatőr, hobbi- vagy versenysportolóról, kezdőről, újrakezdőről, középhaladóról vagy haladóról, férfiről vagy nőről, fiatalabb vagy idősebb korosztályról. Hiszen a mozgás az, ami összeköt, a táplálékkiegészítés pedig hozzájárul ahhoz, hogy minél tovább élvezhessük kedvenc sportágunkat a maximumon. Ezt jelenti a BioTechUSA szlogenje, a The Feeling of Success.

A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő gyártójaként, jelenleg több mint 80 országban, 270 franchise üzlettel és 3000 partnerrel van jelen. A kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalat folyamatosan fejleszti termékportfólióját, hogy az egyre színesebb vásárlói igényeknek maximálisan megfeleljen. Aktuális termékkínálata mintegy 1500 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó fogyásról, izomtömeg-növelésről vagy teljes életmódváltásról.

Elsődleges cél a tudás átadása és a termékek sokszínűségének bemutatása

„Mindig is szerettük volna a BioTechUSA-t úgy megmutatni, mint az a márka, amely a sportos és aktív hobbikkal rendelkező emberek méltó társa minden helyzetben. Az a célunk, hogy termékeink és megoldásaink sokszínűségét elvigyük azoknak, akik eddig bennünket a fitnesszel és a testépítéssel mostak össze. Jó látni azt, hogy kollegáink egy emberként álltak bele ebbe a projektbe, hiszen mindenki magára vagy a sportjára ismert a koncepcióban. Fontosnak érezzük, hogy a több mint 20 éve felhalmozott sporttáplálkozási tudást átadjuk, hiszen ez nemcsak kötelességünk, de felelősségünk is” – mondta el a kampányról Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingigazgatója.

Ismerős arcok és a BioTechUSA kollégái a reklámfilm szereplői között

„A mozgás, ami összeköt” kampány meghatározó eleme az 55 mp-es szpot, ahol különböző mozgásformákon keresztül mutatják be, hogy milyen széles körben felhasználhatóak a márka termékei. A kreatívkoncepció, a script, a kreatívok és a szöveg is teljes egészében a BioTechUSA-hoz kötődik. A videóban a szereplők között ismerős arcokra bukkanhatunk: Besenyei Boglárka (funkcionális edzés), Kiss Jenő testépítő legenda és 2x Mr.Univerzum, Nyári Diána színésznő (futás), Vörös Zoárd fitnesz YouTuber (box) és Molnár Andrea mesterdiplomás táncpedagógus (jóga), aki hajnali 4-re volt hivatalos a forgatásra, ennek ellenére is vidáman és mosolygósan érkezett. Az ismert személyek mellett pedig dolgozók és a BioTechUSA saját fitneszcsapata, a BioTechUSA Fitness Team versenyzői is örömmel csatlakoztak a szereplőgárdához.

A 8 és fél milliós követővel rendelkező Ulisses a kampány arca

A kampány másik meghatározó eleme az a kreatív, amelyet országszerte, összesen 600 darab óriásplakáton és 100 darab citylighton, illetve az Andrássy úton lévő épülethálón láthatunk viszont. A key visual a szpothoz hasonlóan szintén különböző sportokat jelenít meg, középpontjában a BioTechUSA flagship sportolója, influencere áll, a fitneszikon Ulisses, akit 8 és fél millióan követnek Instagramon és akivel 5 éve tart az együttműködése a márkának. A kampányt rádiószpot is erősíti, amelyhez Endrédi Máté színész kölcsönözte ismét a hangját, aki évek óta a BioTechUSA „magyar hangja”.

Szakértői tippek és termékjavaslatok a microsite-on

A kampány részeként a márka egy weboldalt is létrehozott az érdeklődőknek, ahol sportágspecifikusan megtalálhatjuk a szakértők által javasolt termékcsomagokat: labdajátékok, állóképességi sportok, küzdősportok, cross-training, ütővel játszható sportok, erősportok, e-sport és jóga & mindfulness kategóriákban. További szakértői tartalmakkal is igyekszik a márka támogatni az aktív életmódot folytatókat, így minden adott, hogy még jobbá válhassunk a kedvenc sportágunkban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...