A több mint 20 éves legújabb kampányának célja, hogy megmutassa, nemcsak a konditermi edzés és az életmódváltás szakértője, hiszen termékei minden egészségtudatos és sportos életvitelt követő számára segítséget jelenthetnek: legyen szó amatőr, hobbi- vagy versenysportolóról, kezdőről, újrakezdőről, középhaladóról vagy haladóról, férfiről vagy nőről, fiatalabb vagy idősebb korosztályról. Hiszen a mozgás az, ami összeköt, a táplálékkiegészítés pedig hozzájárul ahhoz, hogy minél tovább élvezhessük kedvenc sportágunkat a maximumon. Ezt jelenti a BioTechUSA szlogenje, a The Feeling of Success.
A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő gyártójaként, jelenleg több mint 80 országban, 270 franchise üzlettel és 3000 partnerrel van jelen. A kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalat folyamatosan fejleszti termékportfólióját, hogy az egyre színesebb vásárlói igényeknek maximálisan megfeleljen. Aktuális termékkínálata mintegy 1500 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó fogyásról, izomtömeg-növelésről vagy teljes életmódváltásról.
Elsődleges cél a tudás átadása és a termékek sokszínűségének bemutatása
„Mindig is szerettük volna a BioTechUSA-t úgy megmutatni, mint az a márka, amely a sportos és aktív hobbikkal rendelkező emberek méltó társa minden helyzetben. Az a célunk, hogy termékeink és megoldásaink sokszínűségét elvigyük azoknak, akik eddig bennünket a fitnesszel és a testépítéssel mostak össze. Jó látni azt, hogy kollegáink egy emberként álltak bele ebbe a projektbe, hiszen mindenki magára vagy a sportjára ismert a koncepcióban. Fontosnak érezzük, hogy a több mint 20 éve felhalmozott sporttáplálkozási tudást átadjuk, hiszen ez nemcsak kötelességünk, de felelősségünk is” – mondta el a kampányról Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingigazgatója.
Ismerős arcok és a BioTechUSA kollégái a reklámfilm szereplői között
„A mozgás, ami összeköt” kampány meghatározó eleme az 55 mp-es szpot, ahol különböző mozgásformákon keresztül mutatják be, hogy milyen széles körben felhasználhatóak a márka termékei. A kreatívkoncepció, a script, a kreatívok és a szöveg is teljes egészében a BioTechUSA-hoz kötődik. A videóban a szereplők között ismerős arcokra bukkanhatunk: Besenyei Boglárka (funkcionális edzés), Kiss Jenő testépítő legenda és 2x Mr.Univerzum, Nyári Diána színésznő (futás), Vörös Zoárd fitnesz YouTuber (box) és Molnár Andrea mesterdiplomás táncpedagógus (jóga), aki hajnali 4-re volt hivatalos a forgatásra, ennek ellenére is vidáman és mosolygósan érkezett. Az ismert személyek mellett pedig dolgozók és a BioTechUSA saját fitneszcsapata, a BioTechUSA Fitness Team versenyzői is örömmel csatlakoztak a szereplőgárdához.
A 8 és fél milliós követővel rendelkező Ulisses a kampány arca
A kampány másik meghatározó eleme az a kreatív, amelyet országszerte, összesen 600 darab óriásplakáton és 100 darab citylighton, illetve az Andrássy úton lévő épülethálón láthatunk viszont. A key visual a szpothoz hasonlóan szintén különböző sportokat jelenít meg, középpontjában a BioTechUSA flagship sportolója, influencere áll, a fitneszikon Ulisses, akit 8 és fél millióan követnek Instagramon és akivel 5 éve tart az együttműködése a márkának. A kampányt rádiószpot is erősíti, amelyhez Endrédi Máté színész kölcsönözte ismét a hangját, aki évek óta a BioTechUSA „magyar hangja”.
Szakértői tippek és termékjavaslatok a microsite-on
A kampány részeként a márka egy weboldalt is létrehozott az érdeklődőknek, ahol sportágspecifikusan megtalálhatjuk a szakértők által javasolt termékcsomagokat: labdajátékok, állóképességi sportok, küzdősportok, cross-training, ütővel játszható sportok, erősportok, e-sport és jóga & mindfulness kategóriákban. További szakértői tartalmakkal is igyekszik a márka támogatni az aktív életmódot folytatókat, így minden adott, hogy még jobbá válhassunk a kedvenc sportágunkban.