Megújult vizuális világgal érkezik az idén 20 éves JOY Prix de Beauté. A szépségipar legjelentősebb díjáért az ünnepi évben stílusosan húsz kategóriában lehet nevezni, a szakmai zsűri pedig három különdíjat is kioszt.
A JOY magazin 20 évvel ezelőtt elsőként vezette be szépségipar legnagyobb presztízsű díját a magyar piacra, amelynek célja, hogy a minőség és az igényesség jegyében jutalmazza a kategóriájukban egyedülálló termékeket és szolgáltatásokat. A díjakról idén is rangos zsűri és a közönség szavazata dönt. A nevezési lehetőség mostantól egészen október 24-ig áll nyitva a cégek és termékeik előtt, a díjkiosztó gálára december 13-án kerül sor.
A JOY Prix de Beauté az évfordulóra elegáns ünnepi díszbe öltözött, a márka új logót, valamint a jubileumi időszakra különleges vizuális layout kapott. A JOY Magazint is kiadó Marquard Media Magyarország a szépészeti beavatkozást belső erőforrásokkal oldotta meg. A kreatívok kidolgozásánál fontos szempont volt, hogy a Prix de Beauté designja jól illeszkedjen a már korábban megújított JOY vizuális koncepciójába. Az eredmény jól tükrözi a díj exkluzív és elegáns jellegét, hiszen a hazai szépségvilágban egy egyedülálló márkáról van szó.
A húsz kategória kidolgozásánál teret kaptak a tudatos termékek – bio&natúr és vegán -, valamint a hazai manufaktúrák is. A közel félmillió tagot számláló #vegyélhazait közösség szépségiparban érdekelt tagjai a #Vegyélhazait Szépség kategóriában szállhatnak versenybe a kitüntető címért.
Idén három különdíj is gazdára talál, Az év dobása, A 20 éve velünk és A legzöldebb termék kitüntető cím sorsáról kizárólag a szakmai zsűri dönt.