Mostantól a márkák pár kattintással lemérhetik a saját online csatornáikon végzett aktivitások hatékonyságát is a SentiOne új funkciójával. Az online listening platform mesterséges intelligenciával eddig is 96%-os pontossággal ismerte fel a publikus online tartalmak szerzőinek érzelmeit, szándékát, a piacon egyedülálló új funkció pedig a céges Facebook, Instagram és hamarosan a Twitter oldalakon az organikus és a fizetett megjelenésekre kapott kommentek, reakciók elemzésében segíti a marketingtervezéseket. Így a brandek egy felületen kapnak teljes képet arról, mit gondol a saját közösségük.
Az Owned Media Analysis lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy olyan kérdésekre kapjanak választ mint például a “mennyire volt hatékony a legutóbbi kampányunk?, “milyen volt a hirdetések megtérülése?”, és azt is megvizsgálhatják, hogy melyik tartalmat szerették a leginkább az ügyfeleik, mindezt 75 nyelven. A szolgáltatás a Facebook és Instagram oldalak mellett a következő hetekben a Twitteren is elérhető lesz, és a jövőben új platformokkal bővül majd a vizsgálható felületek sora.
“Eddig nem volt olyan szolgáltatás a piacon, amely ilyen hatékonyan kombinálja a social listeninget, azaz a publikus online tartalmak elemzését a saját csatornák elemzésével. Az Owned Media Analysis célja, hogy valós mérőszámok segítségével segítse a márkákat a pontosabb tervezésben és teljesítményértékelésben” - mondja el Freud Edvin a SentiOne magyarországi fejlesztési vezetője.
A SentiOne januárra további szolgáltatások bevezetését tervezi, elindul egy “Ideális Ügyfélprofil” funkció is, amely képes lesz meghatározni egy potenciális ügyfelének nemét, korát, hogy hol él és milyen nyelven beszél.
Az új lehetőség hatékonyan kombinálja a teljes internetre kiterjedő online listeninget a saját márkára és csatornákra vonatkozó adatokkal és elemzésekkel, így a márka teljeskörű információt kap az online megítéléséről és hatékonyságáról.