A DeepInsight integrált PR és marketing ügynökséget bízta meg kommunikációs és marketing feladatai ellátásával a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó Work Force. Az áprilisban indult együttműködés keretében már elkészült a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása, illetve a sajtókommunikációs feladatok tervezése és megvalósítása.
A Work Force a saját tevékenységének, valamint a HR szolgáltatók piacának kommunikációs szempontú felmérésére kérte fel tavasszal a DeepInsightot. Az elkészült elemzés és kommunikációs javaslatok alapján döntött úgy a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó vállalat, hogy megbízza az ügynökséget a PR és marketing feladatainak elvégzésével.
A megbízás alapvetően a Work Force kommunikációs stratégiájának megalkotására, a cég honlapjának frissítésére és az éves sajtókommunikációs feladatok ellátására vonatkozik, de az együttműködés keretében a DeepInsight minden kommunikációs és marketing vonatkozású projektben támogatja a társaságot. A közös munka áprilisban indult, azóta a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása volt a fókuszban, illetve elkezdődött a sajtókommunikációs feladatok tervezése és kivitelezése is.
„Számunkra nagyon fontos a stratégiai gondolkodás ezen a területen is, nem öncélú kommunikációt szeretnénk, hanem olyan egymásra épülő, koherens aktivitásokat, amelyek hatékonyan támogatják az üzleti céljaink megvalósítását. Úgy gondolom, ebben a törekvésünkben kiváló partnerre találtunk a DeepInsightban, hiszen hozzánk hasonlóan az ügynökség is komplex egészként tekint a PR és marketing kommunikációra” - jelezte a megállapodás kapcsán Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.
„A Work Force-al való együttműködés révén lehetőségünk van rá, hogy még egy szektorban elmélyítsük ismereteinket. Már a közös munka elején egyetértettünk az ügyféllel abban, hogy minden kommunikációs tevékenységnek csak úgy van értelme, ha azt is végiggondoljuk, hogy miért és hogyan szeretnénk kommunikálni, és nem csak azt, hogy mit. Ebben az esetben is egy stratégia közös megalkotásával kezdtük a munkát, hogy aztán a stratégia kivitelezéséhez és céljaink elérése érdekében a lehető legmegfelelőbb eszköztárat használhassuk” - hangsúlyozta Németh-Simkó Judit, a DeepInsight marketingkommunikációs vezetője.
Jelentős különbségek vannak a 2008-as és a mostani krízis között Vágvölgyi Mihály, a DeepInsight társalapítója és ügyvezetője szerint, akit a most bejelentett együttműködés kapcsán kérdeztünk arról, hogyan látja a piac és az ügynökség helyzetét. Míg 2008-ban a büdzsék drasztikus megvágása volt jellemző, addig a COVID-járvány kitörése utáni sokkot követően inkább a racionalizálás és átszervezés került előtérbe. „Tapasztalataink szerint sokan felismerték, hogy aki a válság alatt is előre gondolkodik, kommunikál, az a krízis elmúltával előnyösebb piaci helyzetben lesz. Ez lehetőséget adott a kommunikációs ügynökségeknek is arra, hogy felkészüljenek, megtegyék a szükséges lépéseket és ezúttal nem leépítéssel reagáltak, hanem fontos volt a jó szakemberek megtartása, akár átszervezéssel, akár más módon. Úgy gondolom, már a tavalyi évre is igaz volt, és talán a negyedik hullám ellenére 2021-re is megállja majd a helyét, hogy a kommunikációs piac nyerő helyzetben lehet” - jelezte érdeklődésünkre Vágvölgyi Mihály.
A DeepInsight számára komoly fejlődést hozott az elmúlt másfél év mind az ügyfelek vonatkozásában, mind a szervezetet illetően. A már említett Work Force mellett egy másik, munkaerőpiacon tevékenykedő cég, a Cvonline.hu is őket választotta új applikációja, a Pozi bevezetéséhez. Emellett egy rendkívül sikeres influencer kampányt valósítottak meg a Mogyi márka számára, ami komoly elérést és jelentős forgalomnövekedést eredményezett. Az ügynökség több tendert is elnyert a Pfizernél, legutóbb a bakteriális tüdőgyulladás elleni vakcina kommunikációjával bízta meg őket a gyógyszercég.
„Ha nem lesz komolyabb földindulás és a cégek is megtartják azt a lendületet, ami most van, illetve a gazdasági növekedés is marad, akkor nemhogy a válság előtti éveket idézi majd 2021, de jelentős növekedést is hoz számunkra. Nagyon büszke vagyok arra, hogy sikerült megerősítenünk a csapatot, új szakembereket vontunk be, sokat erősödött például a PR szekciónk. Ugyanakkor azt is fontosnak tartom megjegyezni, hogy a munkaerő-piaci helyzet továbbra is kedvezőtlen, nagyon nehéz megtalálni a megfelelően képzett és motivált szakembereket, talán a kommunikációs szakma számára is ez az egyik legnagyobb kihívás most” - fűzte hozzá Vágvölgyi Mihály.