- Hirdetés -

Újabb héten nyert az X-Faktor

|

Ismét az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora. A második legnézettebbnek pedig a Sztárban sztár leszek bizonyult. Jelentős hatással volt a múlt hét nézettségi versenyére a Nyerő páros indulása.

Az elmúlt héten közel két százalékpontot erősödött az RTL Klub (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben), ezzel 19,3 százalékos közönségarányt hoztak össze. Régen jártak már ezen a 20 százalékhoz közeli szinten. Ezzel párhuzamosan a TV2 heti share-je egy kicsit csökkent és 14,2 százalékkal zárták a hetet. Ez azt jelenti, hogy a két csatorna közötti különbség egész nagyra, 5,1 százalékpontra nőtt.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakban kicsit még ennél is nagyobb volt a differencia. Az RTL Klub majdnem pontosan azt szállította, mint a teljes héten, 19,4 százalékot, a TV2 pedig 12,7 százalékot ért el.

A várakozásoknak megfelelően a hétvége ismét jelentős különbségeket hozott. A szombati főműsoridőt az RTL Klub nyerte 27,3 százalékkal. A TV2 aznap este 12,1 százalékos közönségarányt produkált. A vasárnap estét a TV2 nyerte 22,8 százalékkal, miközben az RTL Klub 11,3 százalékot ért el.

A teljes csatornapereputtyok tekintetében az RTL Magyarország nyerte a hetet 28,6 százalékkal. A TV2 Csoporthoz tartozó televíziók 25,3 százaléknyi közönségarányt gyűjtögettek össze.

A nemzetköz portfóliók külön versenyét az AMC nyerte 5,8 százalékos share-rel, majd a ViacomCBS következett 4,3 százalékos, az exSony 3,3 százalékos közönségaránnyal.

42. hét / 41. hét / 40. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 19,3% / 17,4% / 16,4%
TV2 – 14,2% / 15% / 14%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (42. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,1% (4,4%)
Híradó – 14,8% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,6% (15,3%)
Keresztanyu – 16,8% (15,5%)
Nyerő páros – 23% (korábbi héten a Survivor: 16,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,6% (15,1%)
Tények – 15,5% (16,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,4% (12,7%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 15,2% (15,1%)
Mintaapák – 5,5% (8%)

Ami az elmúlt egy hétben a főműsoridős nézettségi erőviszonyokat komolyabban megmozgatta az a Nyerő páros volt. Az RTL Klub képernyőjére visszatérő műsor mindegyik nap 20 százalék feletti share-t hozott, az átlaga pedig 23 százalékot tett ki. Pedig a TV2-n a Séfek séfe sem produkált rossz eredményt, a Keresztanyuval még egész jól tartották a lépést, a Nyerő páros kezdése után viszont mindegyik nap megugrott a két csatorna közötti különbség.

Ami a többi műsort illeti, az RTL Klubon a Szerelem van a levegőben című török sorozat továbbra is nagyon kikapott a TV2-s A bosszú csapdájában című szériától. Heti átlagban a Tények is jobb eredményt produkált, mint az RTL Híradó. Viszont a TV2-n tovább csökkent a Mintaapák közönségaránya.

Szombaton az X-Faktor 31,8 százalékos, a Dancing with the Stars 13,3 százalékos share-t ért el. Vasárnap este is papírforma eredményt láthattunk: 24,3 százalékkal nyert a Sztárban sztár leszek, vele párhuzamosan az Álarcos énekes pedig 13,7 százalékkal futott.

A heti műsoros toplista élén ismét az X-Faktor áll. A 18-49 éveseknél 518 ezres, a teljes lakosságnál 1,06 milliós nézettséget tudott felmutatni az RTL-es tehetségkutató. A második helyen a TV2-féle Sztárban sztár leszek végzett, a kereskedelmi célcsoportnál 379 ezer, a teljes lakosságnál kerek egymillió nézővel. A 18-49-es toplistán a harmadik helyre a Nyerő páros csütörtöki adása kapaszkodott fel, amire 324 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények végzett a harmadik helyen, 765 ezres nézettséggel.

A vasárnap esti Forma-1 futam sem volt messze a top 10-től. A 18-49 éveseknél 157 ezres, a teljes lakosságnál 364 ezres nézőszámot produkált a verseny.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...