A műsort a jogi marketinggel foglalkozó Pro/Lawyer Consulting készíti elsősorban ügyvédek és fiatal jogászok számára.
A podcast célja, hogy bemutassa az ügyvédi marketing és PR szerepét, eszközeinek tudatos és eredményes használatát, valódi példákon keresztül. Sokan még mindig úgy gondolják, hogy az ügyvédek nem élhetnek a marketing-kommunikáció eszközeivel, ez azonban évek óta nem így van. Néhány megkötéstől eltekintve szinte minden eszköz rendelkezésére áll a jogi piacnak, mégis nagyon kevesen élnek a lehetőséggel. Az ügyvédi reklámokra vonatkozó magyar szabályozás sajátosságai megosztják a jogi szolgáltatást nyújtók csoportját. Ennek egyik oka, hogy láthatjuk olyan országok – például az Egyesült Államok – szabályozási modelljét és gyakorlatát is, ahol az ügyvédekre teljesértékű piaci szereplőkként tekintenek.
Az első két adás egy induló ügyvédi iroda branding és PR tevékenységét mutatja be, a második epizód pedig az amerikai és magyar ügyvédmarketing szabályozást hasonlítja össze, egy amerikai-magyar ügyvéd segítségével.
„Évek óta mondom az ügyfeleimnek, hogy a podcastoké a jövő – mostanra ez a jövő elérkezett. Egy korábbi kutatásból kiderült, hogy 800.000 magyar hallgat rendszeresen podcastot, az ügyvédi marketing pedig eléggé niche terület ahhoz, hogy ne legyen túl sok tartalom belőle. Remélem a 12 ezer hazai ügyvéd és több ezer ügyvédjelölt és joghallgató számára érdekes lesz – mondja dr. Bende Máté, a Pro/Lawyer Consulting tulajdonosa.
A hamarosan érkező adásokban, a fő témakörbe illeszkedve, hallhatunk majd a vidéki ügyvédi irodák marketing lehetőségeiről, de szó lesz a SEO, a közösségi média, a personal branding vagy a legal-tech kérdésiről is. Az adások elérhetőek az ugyvedmarketing.hu oldalon, illetve az összes jelentős podcast platformon, mint az Apple Podcast és a Spotify.