- Hirdetés -

Nézettség: érdekes eredményt hozott a hétvége

|

A 18-49 éveseknél a szombati és a vasárnapi X-Faktor volt a hét két legnézettebb műsora. A teljes lakosságnál viszont nyerte a sávját a Sztárban sztár leszek. Egy harmadik műsor ért el egymillió feletti nézőszámot.

Az RTL Klub kereken 20 százalékos főműsoridős közönségaránnyal zárta az elmúlt hetet. Régen ért el ilyen magas közönségarányt a csatorna. Ráadásul ez nagy előnyt jelent a fő konkurensükkel szemben, hiszen a TV2 a 18-49 éveseknél és főműsoridőben 10,9 százalékos közönségarányt produkált.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ennél kisebb volt a két csatorna közötti differencia, bár nem sokkal. Ebben az összevetésben az RTL Klub 18,1 százalékos, a TV2 9,5 százalékos share-t tudott felmutatni. A szombatot az RTL Klub nyerte 25,7 százalékos közönségaránnyal a 11,3 százalékos TV2 előtt. A vasárnap este újdonságot hozott, hiszen hosszú idő után nyerni tudott az RTL Klub 22,5 százalékos share-rel a 16,5 százalékot hozó TV2-vel szemben.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarország 30,6 százalékos közönségarányt ért el, a TV2 Csoport pedig 22,2 százalékot. A nemzetközi csatornaportfóliók tisztes távolságból követték a „nagyokat”. Közülük az AMC-nek jött ki legjobban a lépés 6 százalékos share-rel, majd a 4,3 százalékos ViacomCBS és a 3,9 százalékos Antenna Group (exSony) következett.

44. hét / 43. hét/ 42. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 20% / 18,3% / 19,3%
TV2 – 10,9% / 13,2% / 14,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (44. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5% (4,3%)
Híradó – 16,3% (15,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,1% (13,9%)
Keresztanyu – 15,3% (14,5%)
Nyerő páros – 21,8% (22,5%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14% (13,6%) / Remények földje – 14%
Tények – 14,2% (14,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 9,7% (11,2%) – hétfőtől vasárnapig
Ninja Warrior – 10,6% (12,4%)
Mintaapák – 5,2% (5,9%)

Hétköznapokon a hírműsorok előtti sávban a TV2-féle török sorozatok továbbra is hatalmas előnnyel vezetnek. Az RTL Klubnak a Nyerő páros ismét nagyon erős nézettséget hozott, a műsor közönségaránya még nem járt ebben a szezonban a 20 százalékos szint alatt. A TV2-n a Ninja Warrior egyelőre eléggé szolidan teljesít.

Szombaton és vasárnap is volt X-Faktor. A szombati adás közel 30 százalékos share-t ért el, de a vasárnapi 24,8 százalékos közönségarány sem éppen szégyellnivaló. Ráadásul nyerték a sávjukat is a 18-49 éveseknél. A TV2-n ugyanis a Dancing with the Stars 12,3 százalékos, a Sztárban sztár leszek 18 százalékos közönségarányt hozott. Egyébként az utóbbi sem számít rossznak (ez hasonló volt ahhoz, ahogy a korábbi hetekben az Álarcos énekes sem ért el rossz nézőszámot, mégis kikapott a Sztárban sztár leszektől).

A teljes lakosságnál nem volt ekkora különbség a hétvégi nagyszabású műsorok között. Ennél a célcsoportnál a szombati X-Faktor 22,6 százalékos közönségarányt ért el, miközben a Dancing with the Stars 17,5 százalékot. Sőt, a Sztárban sztár leszek jobb (20,8 százalékos) eredményt produkált, mint a vasárnapi X-Faktor (19,3 százalék).

A heti műsoros toplista élén – a 18-49 éveseknél – a szombati X-Faktor végzett 460 ezer nézővel. A teljes lakosságnál viszont nem az X-Faktor és nem is a Sztárban sztár leszek érte el a legmagasabb nézőszámot, hanem az Álarcos énekes, aminek hétfőn tűzték műsorra az évadzáró adását. A műsor nézettségének jót tett, hogy egy adásra végre kikerül a Sztárban sztár leszek árnyékából és 1,02 milliós nézőszámot ért el. Egymillió felett ezen a héten más produkció nem is járt, hiszen a Sztárban sztár leszek 893 ezer, a szombati X-Faktor pedig 892 ezer nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

X-Faktor nézettség

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...