- Hirdetés -

Nézettség: érdekes eredményt hozott a hétvége

|

A 18-49 éveseknél a szombati és a vasárnapi X-Faktor volt a hét két legnézettebb műsora. A teljes lakosságnál viszont nyerte a sávját a Sztárban sztár leszek. Egy harmadik műsor ért el egymillió feletti nézőszámot.

Az RTL Klub kereken 20 százalékos főműsoridős közönségaránnyal zárta az elmúlt hetet. Régen ért el ilyen magas közönségarányt a csatorna. Ráadásul ez nagy előnyt jelent a fő konkurensükkel szemben, hiszen a TV2 a 18-49 éveseknél és főműsoridőben 10,9 százalékos közönségarányt produkált.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ennél kisebb volt a két csatorna közötti differencia, bár nem sokkal. Ebben az összevetésben az RTL Klub 18,1 százalékos, a TV2 9,5 százalékos share-t tudott felmutatni. A szombatot az RTL Klub nyerte 25,7 százalékos közönségaránnyal a 11,3 százalékos TV2 előtt. A vasárnap este újdonságot hozott, hiszen hosszú idő után nyerni tudott az RTL Klub 22,5 százalékos share-rel a 16,5 százalékot hozó TV2-vel szemben.

Csatornacsoportok terén az RTL Magyarország 30,6 százalékos közönségarányt ért el, a TV2 Csoport pedig 22,2 százalékot. A nemzetközi csatornaportfóliók tisztes távolságból követték a „nagyokat”. Közülük az AMC-nek jött ki legjobban a lépés 6 százalékos share-rel, majd a 4,3 százalékos ViacomCBS és a 3,9 százalékos Antenna Group (exSony) következett.

44. hét / 43. hét/ 42. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 20% / 18,3% / 19,3%
TV2 – 10,9% / 13,2% / 14,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (44. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5% (4,3%)
Híradó – 16,3% (15,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,1% (13,9%)
Keresztanyu – 15,3% (14,5%)
Nyerő páros – 21,8% (22,5%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14% (13,6%) / Remények földje – 14%
Tények – 14,2% (14,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 9,7% (11,2%) – hétfőtől vasárnapig
Ninja Warrior – 10,6% (12,4%)
Mintaapák – 5,2% (5,9%)

Hétköznapokon a hírműsorok előtti sávban a TV2-féle török sorozatok továbbra is hatalmas előnnyel vezetnek. Az RTL Klubnak a Nyerő páros ismét nagyon erős nézettséget hozott, a műsor közönségaránya még nem járt ebben a szezonban a 20 százalékos szint alatt. A TV2-n a Ninja Warrior egyelőre eléggé szolidan teljesít.

Szombaton és vasárnap is volt X-Faktor. A szombati adás közel 30 százalékos share-t ért el, de a vasárnapi 24,8 százalékos közönségarány sem éppen szégyellnivaló. Ráadásul nyerték a sávjukat is a 18-49 éveseknél. A TV2-n ugyanis a Dancing with the Stars 12,3 százalékos, a Sztárban sztár leszek 18 százalékos közönségarányt hozott. Egyébként az utóbbi sem számít rossznak (ez hasonló volt ahhoz, ahogy a korábbi hetekben az Álarcos énekes sem ért el rossz nézőszámot, mégis kikapott a Sztárban sztár leszektől).

A teljes lakosságnál nem volt ekkora különbség a hétvégi nagyszabású műsorok között. Ennél a célcsoportnál a szombati X-Faktor 22,6 százalékos közönségarányt ért el, miközben a Dancing with the Stars 17,5 százalékot. Sőt, a Sztárban sztár leszek jobb (20,8 százalékos) eredményt produkált, mint a vasárnapi X-Faktor (19,3 százalék).

A heti műsoros toplista élén – a 18-49 éveseknél – a szombati X-Faktor végzett 460 ezer nézővel. A teljes lakosságnál viszont nem az X-Faktor és nem is a Sztárban sztár leszek érte el a legmagasabb nézőszámot, hanem az Álarcos énekes, aminek hétfőn tűzték műsorra az évadzáró adását. A műsor nézettségének jót tett, hogy egy adásra végre kikerül a Sztárban sztár leszek árnyékából és 1,02 milliós nézőszámot ért el. Egymillió felett ezen a héten más produkció nem is járt, hiszen a Sztárban sztár leszek 893 ezer, a szombati X-Faktor pedig 892 ezer nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

X-Faktor nézettség

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...