- Hirdetés -

Koltai Róberttel kampányol a Telekom

|

A Magyar Telekom idei karácsonyi kampányában a törődés és a személyes találkozás értéke kerül a középpontba. A kampány magja egy Koltai Róbert főszereplésével, Magyarországon készülő TV-spot, amit Európa nyolc másik országában is vetítenek majd.

Idén a Deutsche Telekom nemzetközi karácsonyi tenderét a Magyar Telekom nyerte meg a DDB Budapest ötletével, így az itt fejlesztett TV-spot és a kampány kreatív elemei összesen 9 ország Telekom-kampányában, egységesen szerepelnek majd. Korábban nem volt példa ilyen széleskörű kampány-együttműködésre a DT-országok között.

A járványidőszak alatt egyszerre tapasztaltuk meg azt, hogy milyen sok minden megoldható a digitális eszközök segítségével, és azt, hogy ennek ellenére mennyire fontosak számunkra a személyes találkozások.

A kampány célja, hogy mindkét jelenséget bemutatva a törődés jelentőségét hangsúlyozza, miközben a karácsony csodáját is visszacsempészi a mindennapjainkba.

Tavaly decemberben sajnos nélkülöznünk kellett a megszokott karácsonyi varázslatot. A családok a lehető legkevesebbre redukálták a személyes találkozások számát, hogy így védjék meg azokat, akik a legfontosabbak számukra, a szeretteiket.
Ez komoly űrt okozott mindenkiben. Kifejezetten igaz ez a nagyszülőkre és unokáikra, akiket egy különleges, bensőséges kapocs köt össze minden egyes családon belül. Bár a járvány alatt sok idős tanult meg olyan trükköket, amiknek köszönhetően digitálisan tudta tartani a kapcsolatot a család többi tagjával, a karácsony csodája az emlékezetes személyes találkozásokban mutatja meg magát igazán.

A DDB Budapest és a CineSuper által fejlesztett kampány erre az univerzális insightra válaszol egy szívhez szóló történettel, aminek középpontjában egy nagypapa és unokája újbóli egymásra találása bontakozik ki. A TV-spot forgatása nemzetközi produkcióban valósult meg, a svéd Stina Lütz-John Strandh rendező-operatőr páros vezetésével.

A spot fontos művészi eszköze a színészi játék, ami Koltai Róbert Jászai Mari-díjas színművésznek köszönhetően nagyon magas színvonalon segíti a spot üzenetének közvetítését, annak átélését. Ebben minden értelemben partnere volt Bartos Bozsó gyerekszínész is, aki elképesztő tehetséggel és alázattal formálta meg saját szerepét.

A hero TV-spoton túl további filmes tartalmak is készültek tévés és online csatornákra a tehetséges fiatal magyar rendező, Kovács István rendezésében. Egy része ezeknek az anyagoknak is a nemzetközi piacokra készült, és több országban vetítik majd őket. Az egyes országok ajánlatai különböznek, így a közös történet jeleníti meg a kampány központi üzenetét, amit minden helyi vállalat a saját marketing céljaival egészít ki és lokalizál.

A Magyar Telekom az ünnepi időszakban azt kívánja ügyfeleinek, hogy legyenek ott egymásnak karácsonykor is. A kampány keretében emellett kommunikálja azt is, hogy most 10 napos korlátlan mobilnettel ajándékozza meg őket, gondtalanabbá téve ezzel a családok számára az ünnepeket és az arra való felkészülést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...