- Hirdetés -

Nézettség: RTL-es produkció az élen

|

Az X-Faktor volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. Az RTL Klub egy filmmel is egész jó nézőszámot ért el, a TV2-n pedig erősen kezdett a Farm VIP.

A korábbi héthez képest az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya is csökkent a mögöttünk álló hét napban. Viszont a TV2-é többet csökkent, így nőtt a két csatorna közötti főműsoridős különbség, ami 5,6 százalékpontot tett ki. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ennek a fele, 2,8 százalékpont volt a két televízió közötti differencia, hiszen az RTL Klub 14,2 százalékot, a TV2 pedig 11,4 százalékot ért el. Az RTL Klub a hétvégének köszönhetően tudott jobban elhúzni, mert szombaton 20,4 százalékot, vasárnap 16,8 százalékot tett ki a közönségarányuk. Ezzel párhuzamosan a TV2 szombaton 6,9, vasárnap 6,8 százalékos share-t ért el.

A 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország nyerte a hetet 27,8 százalékos közönségaránnyal, a TV2 Csoport pedig 23 százalékot produkált. A nemzetközi csatornaportfóliók közül az AMC teljesített a legjobban, 6 százalékot tett ki a share-jük. A Viacom CBS 4,6 százalékos, az Antenna Group pedig 4,1 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet.

47. hét / 46. hét / 45. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,6% / 16,8% / 19,6%
TV2 – 10% / 14,2% / 10,6%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (47. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,7% (3,9%)
Híradó – 15,9% (16,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 12,8% (15%)
A Konyhafőnök VIP – 15,2% (17,9%)

TV2
Remények földje – 13,1% (11,7%)
Tények – 14,7% (14%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,9% (10,2%) – hétfőtől szombatig
Farm VIP – 14,8% (korábbi héten a Ninja Warrior:13,7%)
Farm, ahol éltünk – 8,8%

A hétköznapi főműsoridő a korábbiaknál szorosabb eredményt hozott. A Farm VIP a saját sávjában több nap is a Konyhafőnök VIP elé tudott kerülni. Azonban a Farm VIP műsorideje jóval rövidebb és a tanyasi realityhez kapcsolódó a Farm, ahol éltünk című kísérőműsor már nem tudta megtartani a nézőket.

A hétvége kisebb küzdelmet hozott, mint amit mostanában megszokhattunk, mert a TV2-n már véget ért a Dancing with the Stars és a Sztárban sztár leszek. A szombati X-Faktor nyerte a sávját és vasárnap este is jobban hoztak az RTL-en futó filmek (Venom – 16,4%, Meg – az őscápa – 17,8%), mint a TV2-n adott társaik (Jurassic World – 8,5%, Mint egy főnök – 2,7%).

A hét legnézettebb műsora az X-Faktor volt, a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 371 ezer, utóbbinál 909 ezer nézőt vonzott a tehetségkutató. A TV2 legnézettebbje mindkét célcsoportnál a Farm VIP hétfői adása volt 260 ezer, illetve 837 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél a második legjobb nézettséget a már említett Venom című film hozta, amire 268 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságos top 10-be pedig bekerült a TV2 délutáni török sorozata, a Remények földje is, aminek a legjobban teljesítő epizódja 532 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_47het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_47hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...