Győzelmet aratott a FleishmanHillard Café projektje, a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampánya az Eventiada IPRA Awardon legjobb intézményi arculat kategóriában. A szakmai zsűri emellett a verseny különdíját is ennek a projektnek ítélte oda. A zenekar rebranding kampánya idén több nemzetközi és hazai versenyen is elismerést szerzett.
Az Eventiada IPRA Award Kelet-Európa, Közép-Ázsia és a FÁK régió legnagyobb kommunikációs megmérettetése, amelyet 1990 óta a világ egyik legrégebbi PR Szövetsége, az IPRA szervez. Idén a FleishmanHillard Café pályázata, amelyben a Liszt Ferenc Kamarazenekar (LFKZ) rebranding-kampányát mutatták be részletesen, legjobb intézményi arculat kategóriában nyert a nemzetközi zsűri értékelése szerint. A projekt nemcsak kategóriagyőzelmet aratott, de a zsűri az LFKZ kampányának ítélte a verseny különdíját is. A FleishmanHillard Café másik pályázata, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségével közösen kidolgozott Pénzmesterek verseny kísérőkampánya is a finalisták között végzett. A zenekar rebranding kampányáért december 10-én is izgulhatnak az érintettek, hiszen aznap hirdetik ki a European Excellence Awards nyerteseit, ahol szintén a döntősök között szerepel szórakozás és kultúra kategóriában.
A Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampányának eddigi díjai:
IPRA Golden World Awards – Reputáció- és márkamenedzsment kategória nyertese
Aranypenge – Ezüst Penge; Ügynökség: Brand Bar
Prizma – Legjobb piaci bevezetés és újrabevezetési kampány
Prizma – Legjobb művészeti kampány
Prizma – Legjobb PR vezérelt integrált kampány
Prizma – Az év projektje
Eventiada IPRA Award – Legjobb intézményi arculat
Eventiada IPRA Award – IPRA Special Prize