- Hirdetés -

Nézettség: szorosabb hétköznapi verseny

|

Ismét az RTL Klubon futó X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának. A TV2-nek jó nézőszámot hozott a Farm VIP és az M4 Sport egyik közvetítése is felkerült a nézettségi toplistára.

A korábbi héthez képest az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 1,7 százalékponttal csökkent, a TV2-é 1,5 százalékponttal nőtt. Az RTL Klub heti szinten 14,6 százalékos, a TV2 12,1 százalékos share-t ért el, azaz a kettejük közötti különbség 2,5 százalékpontra csökkent a korábbi 5,7 százalékpontról.

A múlt heti csökkenő differencia mögött a hétköznapi eredmények állnak. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban is jobb főműsoridős közönségarányt produkált az RTL Klub, de az előnyük csak 1,2 százalékpontot tett ki (RTL Klub: 14,2%, TV2: 13%). A szombatot – ahogy az várható volt – az RTL Klub nagy fölénnyel nyerte (RTL Klub: 22,2%, TV2: 7,7%). A vasárnap pedig a TV2-é volt (TV2: 12,4%, RTL Klub 8,8%).

Csoportszinten, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország végzett az élen 25,8 százalékkal, de a TV2 Csoport lemaradása sem volt nagy, 24 százalékot értek el. A nemzetközi csatornaportfóliók terén folytatódott az AMC jó szériája, 6,4 százalékot hoztak a televízióik. Az Antenna Group csatornái 4,6 százalékot, a ViacomCBS televíziói 4,1 százalékot produkáltak.

49. hét / 48. hét / 47. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,6% / 16,3% / 15,6%
TV2 – 12,1% / 10,6% / 10%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (49. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,9% (4,8%)
Híradó – 16% (16%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,6% (14,5%)
A Konyhafőnök VIP – 15% (16,9%)

TV2
Remények földje – 12,1% (12,8%)
Tények – 14,2% (13,4%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,7% (10,3%) – hétfőtől szombatig
Farm VIP – 15% (14,7%)
A Nagy Ő – 13,4%
Farm, ahol éltünk – 6,9% (8,2%)

A Konyhafőnök VIP a 48. héten elért 232 ezres átlagos nézőszám után a múlt héten 207 ezer nézőt vonzott. A Farm VIP pedig kicsit javított: 214 ezerről 218 ezerre. Ugyanakkor a TV2 hétköznapi erősödése nem is igazán ennek, hanem a Nagy Ő indulásának köszönhető. Még a korábbi hetekben is egész szépen tartotta a lépést a Farm VIP a Konyhafőnökkel, viszont előbbi műsorideje jóval rövidebb, és a tanyasi reality után sok néző elkapcsolt a TV2-ről. Azonban múlt héten a Nagy Ő révén a TV2 sokkal inkább meg tudta tartani a nézőket. Ez kellett is, mert a Farm háttérműsora továbbra sem csigázta fel túlzottan a közönséget.

A hét legnézettebb műsora címért folytatott küzdelmet ez nem érintette, ismét az X-Faktor érte el a legmagasabb nézőszámot a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Ez az előbbieknél 379 ezres, utóbbiaknál 874 ezres nézettséget jelentett.

A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsora az M4 Sporton közvetített Forma-1 idényzáró verseny volt, ami 238 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságos toplistán a hatodik helyet foglalta el a verseny 576 ezres nézettséggel.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Farm VIP volt. Annyi különbséggel, hogy a 18-49 éveseknél a szerdai adás (229 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a pénteki rész (778 ezer néző) érte el a legjobb eredményt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_49het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_49hetteljes

 

 

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...