- Hirdetés -

Topvezetők 2021-ről és 2022-ről: Bánhegyi Zsófia és Horváth Magyary Voljč Nóra

|

Év végi sorozatunk következő részéből kiderül, mire legbüszkébb az elmúlt évből Bánhegyi Zsófia, aki elárulta azt is, hogy jövőre egy nagy dobásra készülnek. Horváth Magyary Voljč Nóra pedig vezetői kihívásokról és az irodába történő visszatérésről is beszélt a Marketing&Media magazinnak.

Nagy dobásra készülünk

Bánhegyi Zsófia, Szerencsejáték Zrt., marketing és kommunikációs igazgató

Legnagyobb siker

A nyári futball-Eb alatti kampányunk a szakmai visszajelzések alapján is talán az egyik legjobban sikerült kommunikáció volt a reklámpiacon az adott időszakban, és ez a bevételi számokban is megjelent. Azonban a legbüszkébb mégis arra vagyok, hogy novemberben elindítottuk kiterjesztett szemléletformáló programunkat a fogyatékossággal élők integrációja területén, amelyet egy hosszú távú új kommunikációs platform is támogat, Tarts velünk egy akadálymentes jövőért! címmel. Az idén átadott, immár 18 befogadó játszótérrel pedig több mint 10 ezer ép és fogyatékos gyermeket érünk el országszerte – egyértelműen ez a legkedvesebb projekt minden érintett kollégám számára.

Kihívások

Nagy kihívást jelentő trendek jellemzik a szerencsejáték-iparágat, amelyre a nemzeti lottótársaságnak és a társaság marketingjének is válaszokat kell adnia. A lottózói hálózatban és a digitális csatornákon nyújtott játékosélmény integrált, együttes kezelése talán az egyik legfontosabb feladatunk. Elsősorban az online sportfogadás területén a globális, engedéllyel nem rendelkező versenytársaink a legmodernebb megoldásokkal és szolgáltatással célozzák a magyar fogadókat is.

Gőzerővel készülünk

Nagy dobásra készülünk a lottójátékok területén március végén, amelyre gőzerővel készül csapatunk. Az ún. lassabb játékoknál kihívás, hogy a fiatal felnőtt generációt megszólítsuk, és hosszú távon biztosítsuk a generációs váltást a játékosok körében. Itt a márkaépítésnek, a marketingnek és a pozicionálásnak hatalmas szerepe van, és rendkívül hálás feladat kreatív fejlesztés szempontjából is. A társadalmi felelősségvállalási területen terveink szerint további jelentős lépéseket teszünk a fogyatékosságügyben, kibővítve eddig is nagyszabású vállalásainkat.

 

Vezetőként izgalmas volt

Horváth Magyary Voljč Nóra, K&H Csoport, kommunikációs igazgatóság, ügyvezető igazgató

Növekvő eredmények

Pénzügyileg az első háromnegyed év rekordmagas eredményt hozott. Munkafeladatok tekintetében izgalmas újdonságot, új kreatív platformot vezettünk be és jó néhány tendert bonyolítottunk le. A növekvő eredmények lehetővé tették, hogy újabb és újabb kampányokra allokálhassunk forrást.

Vezetőként izgalmas volt, hogy miként segítsük a kollégákat a folyamatos átállásban a munkarend tekintetében, és érjük el azt, hogy az elkötelezettségük ne sérüljön akkor sem, ha már negyedik alkalommal vezetjük őket végig a változásgörbén. Mentorként újabb két fiatalt tudtam segíteni, hogy vezetői kihívásokkal birkózzon meg, ami óriási öröm.

Ha ők nem lennének ilyenek…

A csapatomra vagyok a legbüszkébb, akik kiváló szakemberek, tehetségesek, kreatívak, mindig mindent megoldanak, nincs számukra lehetetlen! Ha ők nem lennének ilyenek, hogyan tudtunk volna bevezetni egy finteches, neobankos kreatív platformot, drasztikusan növelni a márka ismertségét és elismertségét mint innovatív szolgáltató, hogyan tudtunk volna lebonyolítani egy média- és egy kreatív tendert home office-ból vagy hogyan tudtunk volna négyezer kollégának az egész évre inspirációt nyújtó évindító rendezvényt szervezni?

 

Vissza az irodába

Az egyik legnagyobb kihívás a belső kommunikációval segíteni a kollégák visszatérését az irodába és az újabb változásgörbén való útjukat (mert visszajövünk az irodákba, kedves koronavírus!). Emellett kihívás a digitalizációban és az innovációban tett újabb lépéseink megmutatása és elmagyarázása a bel- és külvilágnak, illetve annak megismertetése, elfogadtatása, hogy miért alkalmazunk fokozatosan egyre több környezetvédelmi szempontot a hitelezési és befektetési politikánkban, miért és hogyan segítjük az ügyfeleinket abban, hogy egy fenntarthatóbb gazdasági modellre térjünk át mindannyian mind a vállalati, mind pedig a magánszféránkban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...