Az év elejétől az Atmedia végzi a 168.hu közéleti és hírportál, valamint a Neokohn.hu hirdetésértékesítését. A 168.hu, amely a közéleti hírek mellett hazai és nemzetközi gazdasági aktualitásokat is kínál, a neokohn.hu pedig egy új, elsősorban külpolitikával foglalkozó portál.
A Magyar Rádió egyik legismertebb és legsikeresebb belpolitikai magazinműsora ihlette hetilapot 1989-ben alapították, amelynek online portálja ma már többszöri megújulás után nemcsak közéleti híreket, hanem hazai és a Bloomberg partnerség révén nemzetközi gazdasági és üzleti híreket, valamint szórakoztató, könnyedebb tartalmakat is kínál az olvasóknak. A szerkesztőség a 168.hu felületén ötvözi az online médiumok gyorsaságát az egyik legismertebb nyomtatott hetilap alaposságával és pontosságával. A portál látogatottsága az elmúlt egy évben megnégyszereződött, köszönhetően a tavalyi megújulásának, illetve az innovatív tartalomkészítésnek.
„Meghatározó médiacsoportként fontosnak éreztük, hogy felületeinket ne csak tartalomelőállítási szempontból kezeljék a legjobb szakemberek, de az értékesítés területén is a legjobbakkal dolgozzunk együtt. Bizakodva vágunk neki az évnek és várjuk a közös munkát új partnerünkkel” - nyilatkozta Milkovics Pál, a Michaeli, Schwartz & Brit Zrt. vezérigazgatója.
A kiadó másik portálja, a neokohn.hu a világ legfontosabb eseményeit konzervatív, zsidó szemszögből mutatja be.
„A 168.hu komplex híroldal, amely hazai és nemzetközi aktualitásokat, szórakoztató és informatív tartalmakat kínál, de leginkább a napi hírek és gazdasági események tekintetében erősíti tovább portfóliónk olvasottságát” - nyilatkozta a megállapodás kapcsán Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője.