A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás.
A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások előtti hivatalos kampányidőszakban is követi demokratikus alapelveit, és minden politikai álláspont számára teret biztosít – írja közleményében a cég. Hozzátették, hogy a vállalat tartalmi diverzitásának egyik sarokköve a különböző nézetek hiteles, illetve minél tényszerűbb bemutatása.
Mint fogalmaztak, a „Central Médiacsoport mindig is kiemelt figyelmet fordított a társadalmi sokszínűség támogatására, ennek köszönhetően a politikai diverzitás megjelenítését is preferálja különböző felületein. A kiadó szűk három hónappal az április 3-i országgyűlési választások, valamint egy hónappal a hivatalos kampányidőszak kezdete előtt fontosnak tartja a fentieket kihangsúlyozni”.
„A Central alapvető értéknek tartja a transzparencia, a hiteles tájékoztatás, valamint az információhoz való hozzáférés lehetőségének biztosítását mindenki számára. A sajtószabadság védelmében kötelességünknek érezzük az információkat összességükben és részleteikben is áttekinthető, illetve értelmezhető módon a különböző platformjainkon megjeleníteni. Ez egyet jelent számunkra az egyenlőséggel, az emberközpontú, toleráns gondolkodásmóddal, valamin a különböző nézetek elfogadásával” – nyilatkozta Vági Róbert a Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese.
A kiadócsoport azt is fontosnak tartotta kihangsúlyozni, hogy bár minden politikai álláspont számára teret biztosít, illetve a különböző nézetek hiteles, illetve minél tényszerűbb bemutatására törekszik, egyes termékeibe azonban üzletpolitikai megfontolásból továbbra sem enged be semmilyen politikai hirdetést. A többi felületén a pártok továbbra is azonos feltételekkel jelenhetnek meg.