- Hirdetés -

A Cápák között szekere nagyon fut

|

A 18-49 éveseknél megint a Cápák között bizonyult a hét legnézettebb műsorának, nem is kis előnnyel. A kereskedelmi célcsoportnál az Exatlon volt a TV2 legnépszerűbb műsora.

Múlt héten ismét szoros versenyt láthattunk az RTL Klub és a TV2 között (bár akik követik az mmonline LinkedIn oldalát, ezt már tudhatják), hiszen a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub 14,4 százalékos, a TV2 13,3 százalékos közönségarányt ért el. Ezen belül a hétköznapok és a hétvége egészen eltérő eredményt hozott. Hétfőtől péntekig ugyanis gyakorlatilag ugyanazt produkálta a két csatorna (RTL Klub: 14,9%, TV2: 14,8%). A hétvége viszont jobban feküdt az RTL Klubnak, szombat este 11,2 százalékot értek el a TV2 9,6 százalékával szemben. Vasárnap este az RTL Klub 15,6 százalékot hozott, a TV2 pedig kerek 10 százalékot.

Csoportszinten is közel járt egymáshoz a két konkurens. Az RTL Magyarország 29,4 százalékos, a TV2 Csoport 28,3 százalékos share-t produkált. A nemzetközi portfóliók külön meccsét a megtáltosodó ViacomCBS nyerte 7,2 százalékkal a 6,3-6,3 százalékos AMC és Antenna Group előtt.

3. hét / 2. hét / 1. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,4% / 14% / 14,5%
TV2 – 13,3% / 13,5% / 14,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (3. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,8% (5,2%)
Híradó – 20,3% (18,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,1% (17,8%)
Keresztanyu – 17,9% (17,9%)
Nyerő páros – 11,5% (10%)

TV2
Remények földje – 15,4% (15,6%)
Tények – 17,3% (18,1%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12% (13,1%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 16,3% (16,2%)

Ahogy a fentiekből látható, hétköznap esténként nagyon hasonló eredmény született, mint egy héttel korábban. Az RTL Klubon közel 18 százalékot hozott heti átlagban a Keresztanyu. A Nyerő páros javított egy kicsit a korábbi héthez képest, de még így sem érte el a csatornaátlagot, viszont ismétléshez képest ez sem rossz eredmény. A TV2-n az Exatlon is tartotta a 16 százalékot meghaladó heti átlagát. Mindebből jött ki a döntetlen közeli eredmény.

Szombaton az RTL Klubon A Tanár a korábbi hetinél rosszabb, 12,8 százalékos közönségarányt ért el. Viszont szerencséjükre a TV2-n ugyanekkor futó film sem szerepelt túl jó, Az ördög jobb és bal keze 2. 10,1 százalékot hozott.

Vasárnap a Cápák között még a korábbi hetinél is jobban szerepelt, 21,6 százalékos share-t produkált, nézőszámban pedig 281 ezret, amivel a hét legnézettebb műsorának bizonyult. A 18-49 éveseknél utánuk a vasárnapi RTL Híradó (237 ezer néző) és a csütörtöki Keresztanyu (236 ezer néző) végzett. A 18-49 éveseknél a TV2 legnézettebbje az Exatlon pénteki adása volt 199 ezer nézővel, a második legjobban a vasárnapi Tények szerepelt 190 ezres nézettséggel.

A teljes lakosságos toplista élére is az RTL Klub egyik produkciója kapaszkodott fel, méghozzá a vasárnapi RTL Híradó 839 ezres nézőszámmal, utánuk pedig a vasárnapi Tények következett 806 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_3het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_3hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...