Történetének legnagyobb éves árbevételével zárta 2021-et az LG Electronics (LG). A dél-koreai társaság – főként a prémium kategóriás háztartási eszközök és az OLED televíziók iránti erős keresletnek köszönhetően – éves összevetésben 28,7 százalékos forgalomnövekedést ért el, így tavalyi árbevétele 74,72 ezer milliárd vont (63,16 milliárd dollár) tett ki. Az üzemi nyereség lényegében változatlan maradt 2020-hoz képest: a 3,86 ezer milliárd vonos (3,27 milliárd dollár) érték 1 százalékkal kisebb az egy évvel korábbinál.
A 2021 negyedik negyedében elért 21,01 ezer milliárd von (17,76 milliárd dollár) árbevétel szintén rekordnak számít, ami éves összehasonlításban 20,7 százalékos növekedést takar. A negyedéves üzemi nyereség ugyanakkor – főként a magasabb nyersanyagáraknak és a megemelkedett globális logisztikai költségeknek betudhatóan – 21,4 százalékkal 677,7 milliárd vonra (572,87 millió dollár) csökkent. Mivel ez a kihívásokkal teli üzleti környezet az idén is fennáll, az LG egyfelől költségstruktúrájának további javításával, másfelől a prémium kategóriás háztartási gépek és televíziók globális piacán történő további terjeszkedéssel folytatja versenyképességének erősítését.