- Hirdetés -

Ragadd meg a figyelmet rövid videós formátummal! (x)

|

A Teads új Smart6 formátuma nagy sikereket ért el számos országban és már a hazai piacon is elérhető a hirdetők számára. Az egyedülálló formátum használatával az ügyfelek hirdetése hat másodpercig száz százalékban látható a képernyőn, amit sem görgetés, sem egyéb interakció nem befolyásol és ennek köszönhetően garantálja a hat másodperces videó végig nézését. (x)

A globális médiaplatform új megoldása nemcsak elnyeri a fogyasztók figyelmét, hanem maximalizálja a hirdetők láthatóságát és brand lift teljesítményét. Az alapvetően mobil platformra optimalizált hirdetési megoldás tehát a folyamatos láthatóságával növeli annak esélyét, hogy a felhasználók minél nagyobb arányban legyenek képesek felidézni a Smart6-et használó brand-eket.

Tekintse meg itt mire képes a Smart6!

Manapság általánosságban elmondható, hogy nehéz megragadni a telefont nyomkodó, folyamatosan mozgásban lévő fogyasztók figyelmét. Egy Teads által közölt 2021-es Smart6 tanulmány szerint a felhasználók 2020-ban tizenkét másodpercet szenteltek a készülékükön felbukkanó egy-egy hirdetésnek ez a szám 2021-re hat másodpercre csökkent. A Teads globális médiaplatform e probléma áthidalására alkotta meg legújabb hat másodperces videós hirdetési formátumát a Smart6-et, amely egyedülálló módon szólítja meg a látogatókat.

 

 

„Hat másodperc. A legtöbb okostelefon-felhasználó átlagos figyelemtartama folyamatosan csökken, mivel egyre több tartalmat fogyasztanak párhuzamosan.” – emelte ki Magyar Tamás, a Teads junior ügyfélkapcsolati menedzsere. Hozzátette, hogy a márkáknak manapság nem áll sok idő a rendelkezésükre ahhoz, hogy konkrét szövegalapú üzeneteket fogalmazzanak meg. A videó formátum virágzik a digitális hirdetési piacon, a Smart6 pedig egy igazán hatékony eszköz minden hirdető számára, aki rövid videós tartalmakat használ a kampánya során.

„Ahol a tömegek mozognak, a reklámnak van értelme. Így nem meglepő, hogy sok hirdető egyre inkább használja ezt a médiumot”. – vélekedik Mihai Bostinaru, a Teads CEE értékesítési alelnöke, aki szerint a mozgókép a növekedés egyik motorja is. Az IAB AdEx jelentése szerint a digitális display (videó és nem videó) költések Magyarországon 2020-ban 49,1 milliárd forintot tettek ki, a becslések szerint pedig a jövőben is folyamatos növekedés prognosztizálható.

A statisztikák alapján Bostinaru bizakodó az újonnan bevezetett formátumot illetően, ami szerinte könnyen slágertermékké válhat a magyar médiapiacon is.

Korábban a Digital Hungary-n megjelent interjújában Bostinaru szerint a növekvő eladások azt bizonyítják, hogy a hirdetők nagyon nyitottak a videóhirdetések iránt, amelyen belül a Smart6 egy kiváló alternatívát kínál. Az igazi kihívást az egyes formátumok és a segítségükkel közvetített üzenetek teljesítményének releváns kontextusban való értékelése jelenti. A példa kedvéért: hogyan hasonlítsuk össze az egyes hirdetések végig nézési arányának (completion rate) teljesítményét a különböző, saját definíciót használó szolgáltatók esetén? Egyszerűnek hangzik, azonban ezek összehangolása komoly kihívást jelent jelenleg, főleg a piacon tapasztalható alacsony transzparencia miatt.

A szakember szerint a három legfontosabb szempont egy videóhirdetésnél a fájl-méret, a hossz és a hangzás, melyek “mixelésévél” számos kombinációt használatunk, a kampány céljától függően.

„A Teads ugyanakkor nem csak az egyedi formátumaival támogatja a hirdetők munkáját, szolgáltatásunk része az is, hogy optimalizáljuk az ügyfelek meglévő hirdetési eszközeit. Ez a kreatívoptimalizálás pedig nem kizárólag csak a videós, hanem a display hirdetésekre is kínálkozik” – mondja Bostinaru.

Teads Hungary kapcsolat: Magyar Tamás sales-hu@teads.com (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...