Idén az Astoria Agency látja el az igazságos kereskedelmi rendszeren alapuló specialty kávékat forgalmazó Daisuke PR-feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége abban segíti a Daisukét, hogy a „purpose driven” felfogás ismertebbé váljon a minőségi kávét kedvelők és a kizsákmányolás ellen tenni kívánó vállalatok körében.
A Daisukét Szelei Szabolcs alapította, aki multivállalatok felsővezetőjeként eltöltött sikeres évtizedek után döntött úgy, hogy a társadalmilag fenntartható és minőségi kávé forgalmazásának szenteli napjait. Társa és a cég névadója Daisuke Tanaka, a kávékóstolás japán mestere, a Cup of Excellence nemzetközi verseny egykori zsűritagja.
„A Daisukénál minden egyes babszemről pontosan tudjuk, hogy hol termett, ki szedte le és milyen utat tett meg a fogyasztó csészéjéig. A farmereket ismerjük, ők a barátaink” – mondta el Szelei Szabolcs. „Tisztességes árat fizetünk a babokért, támogatjuk a gyerekek iskoláztatását, a farmok fejlesztését, cserébe pedig a legmagasabb minőséget várjuk el. Hiszünk abban, hogy akit ismerünk, azt nem akarjuk kizsákmányolni, és ezt a szellemiséget szeretnénk az Astoriával együtt dolgozva meghonosítani a magyar piacon” – tette hozzá a Daisuke ügyvezetője.