- Hirdetés -

A Sztárban sztár vonzotta a legtöbb nézőt

|

Az elmúlt héten a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 műsora végzett a nézettségi toplista élén. Az erős versenytárs ellenére az RTL-es Cápák között is jó nézőszámot produkált. Összességében az RTL Klub nyerte a hetet, de a Hotel Margaret nem kezdett túl jól.

Múlt héten az RTL Klub és a TV2 is növelte a főműsoridős közönségarányát a 18-49 éveseknél, azonban a TV2 egy kicsit jobban, így egy százalékponton belülre csökkent a két csatorna közötti különbség. Konkrétan az RTL Klub 15 százalékos, a TV2 14,1 százalékos heti (lineáris) share-t hozott össze (ahogy ezt LinkedIn oldalunkon már korábban olvashatták). A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ehhez nagyon hasonló eredményt láthattunk, az RTL Klub 15,1 százalékos, a TV2 14,5 százalékos közönségarányt produkált.

Szokás szerint a hétvégén jöttek a nagyobb kilengések. A szombati főműsoridőt az RTL Klub nyerte 12,9 százalékkal, az 5,5 százalékos közönségarányú TV2 előtt. Vasárnap fordult a kocka, hiszen a TV2 20,1 százalékos, az RTL Klub 16,7 százalékos esti share-t produkált.

A teljes csatornacsoportokat nézve az RTL Klub 31,3 százalékos, a TV2 29,4 százalékos közönségarányt gereblyézett össze. A nemzetközi portfóliók közül ismét az AMC-nek futott legjobban a szekere, 7,5 százalékot értek el a 6,3 százalékos ViacomCBS és az 5,9 százalékos Antenna Group előtt.

5. hét / 4. hét / 3. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15% / 13,9% / 14,4%
TV2 – 14,1% / 12,7% / 13,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (5. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,4% (5,3%)
Híradó – 19,8% (18,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18% (16,7%)
Keresztanyu – 18% (17,2%)
Hotel Margaret – 13% (korábbi héten a Nyerő páros: 11,2%)

TV2
Remények földje – 16,2% (14,8%)
Tények – 18,9% (17,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,4% (11,7%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 15,6% (16,3%)

Múlt héten indult az RTL Klub új napi sorozata, a Hotel Margaret. Az első epizód egész jó eredményt hozott, 15,5 százalékos közönségarányt és 177 ezer 18-49 éves nézőt. A hét többi adása viszont nem teljesített ilyen jól. Csütörtökön már csak 10,6 százaléknál járt a sorozat, bár igaz, hogy pénteken 12,7 százalékra javítottak. Egyelőre azért elég nagy a különbség az előttük futó Keresztanyuhoz képest, ami 18 százalékos share mellett átlagosan 216 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A Hotel Margaretnél ugyanez a két mutató 13 százalék és 141 ezer néző volt. Annak fényében sem túl jó kezdés ez, hogy egy héttel korábban a Nyerő páros ismétlése ugyanebben a sávban 11,2 százalékra volt képes. Az esték többségében így az Exatlon jobb eredményt hozott, mint a Hotel Margaret.

Szombat este egész szépen szerepelt A Tanár, ami 15,1 százalékos share-t ért el, valamint 188 ezret tett ki a nézettsége. Ahogy írtuk, a vasárnapi főműsoridőt a TV2 nyerte, ami a Sztárban sztárnak köszönhető. A műsor 21 százalékos share-rel és 281 ezres nézettséggel futott. Ami érdekes volt, hogy ezzel párhuzamosan a Cápák között sem teljesített rosszul, láthatóan nem tőlük vitte el a nézőket a Sztárban sztár. Egy héttel korábban ugyanis a Cápák között 19,1 százalékos share-t és 262 ezres nézőszámot ért el. Ehhez képest múlt vasárnap 19,5 százalék volt a közönségarányuk és 269 ezer a nézettségük.

A hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár volt, a 18-49 éveseknél 281 ezer, a teljes lakosságnál 889 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél a lista második helyére a Cápák között kapaszkodott fel. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó volt a második 838 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_5het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_5hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...