Hajnal Melinda, aki a 2000-es években az Ipsosnál kezdte piackutató pályafutását, egy évtizednyi Millward Brown / Kantar karrier után igazolt újra a nemzetközi vállalat hazai irodájához Account Director pozícióban.
Melinda szakterülete a márkaépítéshez és kommunikációfejlesztéshez kötődő kutatások. Számtalan hazai és nemzetközi márka sikeres fejlesztésében vett részt az elmúlt években, és tanácsadóként támogatta a legnagyobb magyar márkák nemzetközi kiteljesedését is. Évek óta tagja az Effie zsűrinek, 2021-től a nemzetközi zsűriben is részt vesz. Fontosnak tartja, hogy lépést tartson az új szakmai irányzatokkal, rendszeresen látható hazai konferenciákon, és lelkes résztvevője a Cannes Lions nemzetközi seregszemlének is.
Új pozíciójában a márka- és kommunikációs kutatásokon túl az ügyfélkapcsolatok mélyítése is a feladata lesz az Ipsos csapatában.