Januártól Solcz Tamás tölti be Magyarország első Google Partneri minősítéssel rendelkező ügynökségének igazgatói tisztségét.
Solcz Tamás személyében új operatív igazgatót nevezett ki a Klikkmánia digitális marketing ügynökség. A 15 éves tapasztalattal rendelkező szakember a Metropolitan Egyetemen végzett közgazdászként, majd a CID Direkt Marketing Ügynökség ügyfélkapcsolati- és értékesítési csapatát vezette éveken keresztül. A Klikkmániához 2013-ban csatlakozott, ahol eddig az ügynökség hazai ügyfélkapcsolataiért és értékesítési folyamataiért felelt.
Új pozíciójában Tamás célja, hogy az új piaci trendeket és kihívásokat is figyelemmel kísérve, a lehető legmagasabb szintű kiszolgálást nyújtsa az ügynökség ügyfeleinek, elősegítve ezzel a Klikkmánia Cégcsoport üzleti céljainak teljesülését. Kiemelten fontos számára a folyamatos fejlődés és az eredmény vezérelt gondolkodás.