A Toyota új európai bemutatóterem-koncepciója a vállalat átalakulását jelzi a világ elsőszámú autógyártójából ügyfélközpontú mobilitási szolgáltatóvá. A cég a jövőbeli irányokat jelöli ki azzal, hogy a márkakereskedőknek központi szerepet szán az ügyfelek márkaélménynek biztosításában.
Az új európai bemutatóterem arculatot a franciaországi Eragny-sur-Oise-i Toyota márkakereskedő telephelyén mutatták be, amely a gyártó összes termékét és mobilitási szolgáltatását egy fedél alatt egyesíti, és új márkaélményt biztosít az ügyfelek számára. A bemutatóterem központi része az ügyfeleket helyezi előtérbe, amely része a Toyota Beyond Zero filozófiájának – ezzel emlékezetes vásárlói élményeket biztosítva.
Az új koncepció bevezetése a márka friss vizuális identitását kelti életre a bemutatóterem belső kialakításának segítségével, amely egy „ügyfélközpont” köré szerveződik – egy olyan élettér köré, ahol a vásárlók digitális módszereken és értékesítési szakértőkön keresztül is kapcsolatba léphetnek a márkával.
„Új bemutatóterem-koncepciónk fontos lépést jelent azon törekvésünk felé, hogy vásárlóink számára a legvonzóbb elektrifikált mobilitási márkává váljunk. Az új kiskereskedelmi arculat friss márkaélményt, valamint munkatársaink számára új munkamódszert jelent. Minden termékünket és szolgáltatásunkat egy fedél alá hozzuk márkakereskedőink segítségével, ami így egy új vásárlói élményközponttá varázsolja a szalonokat. A vásárlók így digitális utazásukat egy emlékezetes helyszíni élménnyel egészíthetik ki, ahol értékesítőink biztosítják az alapvető emberi kommunikációt” – jelezte Didier Gambart, a Toyota európai értékesítési, marketing és vevői tapasztalatokért felelős alelnöke.