Egy 2 hónapos intenzív versenyeztetési folyamat lezárásaként hirdetett nyertest az Euronics, amely a social média felületeinek kezelésére és újragondolására írt ki meghívásos tendert. A tenderen részt vettek média és kreatív ügynökségek is.
A február elején lezárult tenderfolyamat végén az Euronics ismételten a Mindshare mellett tette le a voksát, aki mostantól digitális lead ügynökségként már az Euronics teljes digitális kommunikációjáért felel, ide értve a teljese social content stratégiát és csatorna mixet, a már korábban általuk menedzselt performance aktivitások mellett.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy sikerült a social content területen is kimagasló minőségű stratégiával és egyedi, innovatív megoldásokkal érkeznünk a tenderre, és külön öröm számunkra, hogy az Euronics nagyon nyitott és támogató volt az új gondolataink kapcsán. Hamarosan egy teljesen új platformmal, hazánkban az E-kereskedelmi szereplők között egyedi kommunikációs elemekkel fognak találkozni a felhasználók, de többet nem szeretnék elárulni, érdemes lesz követni a jelenlétüket.„ – Lunczner Ádám, Mindshare - Digital and Business Development Director
„Az elmúlt 2 és fél évben dinamikus ütemben modernizáltuk a márkát és a marketingkommunikációs tevékenységünket, amely szemmel látható üzleti eredményeket hozott: 2 év alatt 6 helyet előre lépve lettünk a 6. legnagyobb forgalmú magyar webshop a GKI Digital felmérése alapján. Az Euronics márka újra pozicionálásának egyik utolsó lépéseként szeretnénk a Mindshare segítségével megújítani a social stratégiánkat is, hogy a jövő vásárló generációinak szemében is egy igazi műszaki love brand-é válhassunk– nyilatkozta Hunyady Beatrix, az Euronics marketing igazgatója.