- Hirdetés -

Megújul az EFOTT

|

2022-ben megújul az ország legnagyobb hallgatói fesztiválja, az EFOTT (Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója). A 2020 óta tartó koronavírus-járvány vonzata, hogy számos ponton változott meg a fiatalok élete, és ez a fogyasztói igények változását is maga után vonta. Felértékelődtek a közösségi élmények, a családias hangulat, a célzottan fiataloknak szóló programok; valamint a megfizethetőség is prioritássá vált. Ezek a változások adják a „Tied a fesztivál” című koncepció alapját. Az egyetemistákat és főiskolásokat fókuszba helyező koncepció a magyar egyetemi és főiskolai hallgatók bevonásával kerül kialakításra. Várhatóan még ezen a héten bejelentik, kik lesznek az idei fesztivál húzónevei.

A 2019-es év még rekord látogatószámot hozott az EFOTT számára, több mint 119 ezren vettek részt a fesztiválon, 2020-ban azonban a koronavírus-világjárvány miatt elmaradt az esemény. A pandémia a 2021-ben megrendezett fesztivál programjára, gazdasági lehetőségeire is komoly hatással volt. Így az EFOTT – a komplett magyar fesztiválszervező szcénához hasonlóan – a nagy visszatérésre készül idén, az élő koncertek, a személyes találkozások ünnepére. Ezzel együtt a kulturális, turisztikai és sport programpaletta bővítésével és színesítésével is készülnek a szervezők.

„A koronavírus-járvány megmutatta, hogy mennyire tud hiányozni a fiatalok életéből a közösségi élmény. Az ország legnagyobb hallgatói fesztiválja, az EFOTT abban látja szerepét, hogy a közönség valódi találkozási pontja legyen, amely családias hangulatot, megfizethető lehetőségeket, különleges programokat kínál a magyar egyetemistáknak és főiskolásoknak” – fogalmaz Dr. Lasztovicza Gábor, az EFOTT Kft. ügyvezetője. Hozzáteszi: a külföldi headliner fellépők listáját várhatóan napokon belül bejelentik.

Az EFOTT közösségi jellegét erősíti az idén elindított „Tied a fesztivál” elnevezésű koncepció is, amely a Z-generációs célközönségre szabja a fesztivált, őket emeli a rendezvény középpontjába. Az eddigi tapasztalatokra alapozva az idei esemény sokkal jobban igazodik a célközönség igényeihez; izgalmasabb, a fiatalokhoz valóban közelebb álló fellépőkkel és programokkal. A megújulás a hallgatók elképzelései alapján valósul meg; akik az igényfelmérésen és tervezésen túl a megvalósításba is bevonásra kerülnek. A hallgatói igényekre alapozva a környezetvédelem és a fenntarthatóság lesz az idei EFOTT szervezésének egyik kiemelt fókuszpontja. Ennek megvalósulása a különböző egyetemi összefogások keretében, illetve a házigazdaegyetemmel, a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemmel együttműködésben realizálódik.

A megújulás stratégiai tervezését és végrehajtását az EFOTT új kommunikációs ügynöksége, a NEST Communications látja el. A cég 2021 nyarán 1000 fős kutatásban vizsgálta a fesztiválokkal, élő eseményekkel kapcsolatos hazai várakozásokat. A vizsgálat során az derült ki, hogy az megkérdezettek 56 százaléka már 2021 nyarán vállalná a részvételt tömegrendezvényeken biztonsági korlátozások nélkül. „A tavaly nyárra vonatkozó várakozásokhoz képest, az idei évre sokkal pozitívabbak a kilátások, hiszen tovább erősödött az emberekben a vírussal szembeni biztonságérzet. Ezt bizonyítja a PwC's Global Entertainment és a Media Outlook nem rég megjelent előrejelzése is, mely szerint a könnyűzenei iparágban 2021 és 2025 között évente 17 százalékos bevételnövekedés várható. Izgalmas kihívás egy olyan márka megújításán dolgozni, amely ilyen jelentős értéket képvisel az egyetemisták és főiskolások körében. Célunk, hogy még közelebb hozzuk hozzájuk az eseményt, és az EFOTT legyen az a fesztivál, amelyhez a legjobban kötődnek a magyar fiatalok” – mondja Énekes Bence, a NEST Communications alapító-ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...