- Hirdetés -

Folytatódott a TV2 jó szériája

|

Újabb hetet nyert a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 és a legnézettebb műsor is náluk futott. Az RTL Klubon hiába teljesített továbbra is jól a Keresztanyu, a Hotel Margaret lehúzta a hétköznap estéiket.

A 7. héten csak kicsit változtak az erőviszonyok a két piacvezető kereskedelmi csatorna között. Azaz múlt héten is a TV2 ért el jobb eredményt, a (lineáris) közönségarányuk 14,3 százalékot tett ki, amivel 1,2 százalékponttal jártak az RTL Klub előtt (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben). A hétfőtől péntekig terjedő időszakban a TV2 egy az egyben ugyanazt hozta mint teljes héten (14,3 százalék), az RTL Klub pedig egy kicsit jobbat a heti átlagánál (13,5 százalék). A szombatot az RTL Klub nyerte 10,2 százalékkal a 7 százalékos közönségarányú TV2 előtt. A vasárnapi főműsoridő viszont a TV2-é volt 20,9 százalékos share-rel, miközben az RTL Klub 14,1 százalékot produkált.

A teljes csatornacsoportokat nézve a TV2 Csoport szerepelt a jobban, 29 százalékot tett ki a heti share-jük, de az RTL Magyarország sem járt ettől messze, mindössze fél százalékponttal maradtak el a versenytárstól. A nemzetközi portfóliók versenyét az AMC nyerte 7,5 százalékkal, megelőzve a 6,2 százalékos ViacomCBS-t és az 5,6 százalékos Antenna Groupot.

7. hét / 6. hét / 5. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,1% / 13% / 15%
TV2 – 14,3% / 14,4% / 14,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (7. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,4% (5%)
Híradó – 19% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,3% (16,8%)
Keresztanyu – 17,4% (16,8%)
Hotel Margaret – 10% (10,6%)

TV2
Remények földje – 16,6% (16,4%)
Tények – 20,4% (19,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,3% (12,4%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 15,2% (14,6%)

A Tények heti átlagban magasabb nézőszámot és közönségarányt ért el, mint az RTL Híradó. A főműsoridőben pedig nem nagyon változott a helyzet, a Fókusz és a Keresztanyu bőven megugrotta az RTL Klub esti csatornaátlagát, de ez igaz volt a TV2-n az Exatlonra is. A Hotel Margaret viszont átlag alatt teljesített és egy nagyon kicsit még rontott is a korábbi héthez viszonyítva. A Keresztanyu átlagos nézőszáma 201 ezerről 212 ezerre nőtt, az Exatloné 161 ezerről 174 ezerre, a Hotel Margaret nézettsége 113 ezerről 110 ezerre csökkent.

A hét legnézettebb műsorának ismét a TV2-n vasárnap este futó Sztárban sztár bizonyult, ami a 18-49 éveseknél 293 ezer, a teljes lakosságnál 931 ezer nézőt érdekelt. A TV2 második legtöbb nézőt vonzó műsora a péntek esti Tények volt a 18-49 éveseknél 194 ezer, a teljes lakosságnál 793 ezer nézővel. A TV2 házi toplistájának harmadik helyére pedig az Exatlon futott be, a kereskedelmi célcsoportnál 183 ezer nézőt vonzott a szerdai adás, a teljes lakosságnál pedig a pénteki Exatlon teljesített a legjobban 658 ezer nézővel.

A 18-49 éveseknél az RTL Klub három legnézettebb produkciója a hétfői Keresztanyu (243 ezer néző), a Cápák között (241 ezer néző) és a vasárnapi RTL Híradó volt (208 ezer néző). A teljes lakosságnál kicsit máshogy nézett ki az RTL-es dobogó. A csütörtök esti RTL Híradó ültette a képernyők elé a legtöbb (776 ezer) nézőt, majd a Keresztanyu (700 ezer néző) és a keddi Fókusz (602 ezer néző) volt a sorrend.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_7het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_7hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...