- Hirdetés -

Rekordnézettséget hozott a téli olimpia

|

A téli olimpiai játékok rekord nézőszámot és elérést hoztak a Discovery digitális platformjain. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához képest a discovery+ új előfizetőinek száma 50 százalékkal nőtt, és a felhasználók mintegy egymilliárd percnyi tartalmat fogyasztottak a discovery+ és az Eurosport előfizetéses szolgáltatásain. A discovery+ új előfizetőinek több mint fele az olimpia mellett egyéb szórakoztató tartalmakat is streamelt, ami jelentősen növeli a nézők elkötelezettségét. A téli olimpia az Eurosport.hu-n is jól szerepelt: a magyar oldal naponta átlagosan több mint 100 ezer egyedi látogatót fogadott, a csúcson pedig elérte a 200 ezret.

A február 20-án, vasárnap záruló olimpia erős eredményeket produkált a Discovery európai televíziós hálózatában és streamingplatformjain. A discovery+ új előfizetőinek száma összességében csaknem 50%-kal haladta meg a 2018-as pjongcsangi olimpia adatait. A Discovery platformjaira több mint 156 millió európai látogatott el, ahol több mint egymilliárd percnyi streaming tartalmat néztek meg. Ez 19-szer több, mint a legutóbbi téli olimpiai játékok idején. A discovery+ és az Eurosport streaming szolgáltatásait nyolcszor többen nézték a játékok alatt, és a felhasználók több mint kétszer annyi tartalmat fogyasztottak – nézőnként átlagosan 7 órát. Ugyanez a tendencia volt megfigyelhető a lineáris televíziózásban is: a nézők átlagosan 24%-kal tovább követték az eseményeket, mint a 2018-as olimpián. A reklámokkal támogatott Eurosport.com és annak helyi országos kiadásai több mint kétszer annyi felhasználót értek el, mint az előző téli olimpián ugyanebben az időszakban.

A téli olimpia az Eurosport.hu-n is jól szerepelt: az oldal naponta átlagosan több mint 100 ezer egyedi látogatót fogadott, a napi csúcs pedig elérte a 200 ezret. A magyar oldal ezzel olyan télisport-nagyhatalmak Eurosport-oldalaival vette föl a versenyt, mint Norvégia vagy Hollandia. Az oldal organikus elérése is növekedett, azaz tíz látogatóból már kilenc a tartalmakat nem más oldalak átvételein keresztül, hanem közvetlenül az Eurosport.hu-n nézte meg.

Az olimpia erős első hetét folytatva az Eurosport magas lineáris nézettsége végig kitartott, és a múltkori olimpiához hasonlóan alakult, annak ellenére, hogy a teljes televíziós nézettségben 2018 óta kétszámjegyű csökkenés tapasztalható. Az északi piacokon a Discovery szabadon fogható csatornáinak közönségaránya továbbra is kiemelkedő: Norvégiában 88%, Svédországban 83%, Finnországban pedig 82%-os volt. Az Eurosport csatornái számos kulcsfontosságú piacon – többek között Lengyelországban (+36%), Romániában (+23%) és Olaszországban (+250%) – is jelentős nézettség- és közönségarány-növekedést értek el. A Discovery csatornái az ingyenes és a fizetős televíziós csatornákon is növelték a közönségarányt.

„A téli olimpia óriási siker a discovery+ mellett valamennyi csatornánk és platformunk számára Európa-szerte. A Discovery élen jár a globális streamingszolgáltatás kiépítésében, miközben a hagyományos televíziós nézettsége is megmarad, és mindkét területen jelentősen felülmúlja a piac teljesítményét – mondta Jean-Briac Perrette, a Discovery Streaming & International elnök-vezérigazgatója. – Az olimpiai játékok streaming-nézőinek több mint fele más szórakoztató tartalmakat is fogyasztott a játékok alatt. Ez jól mutatja, mennyire értékes és mély a kínálatunk. Ezzel hosszabb ideig lekötjük a felhasználóink figyelmét és növeljük elkötelezettségüket."

„Az olimpia kiváló példa arra, milyen egyedülálló módon képes növelni a Discovery a sportágak és a világ legnagyobb eseményeinek nézettségét. Ez nyerő formula: az összes platformon kihasználjuk páratlan méretünkből fakadó előnyünket, maximalizáljuk az elérést, és lehetővé tesszük a fogyasztók számára, hogy tartalmainkat bárhol nézhessék, legyen az a discovery+-on, ingyenesen fogható hálózatainkon, az Eurosport csatornáin, vagy akár élő közvetítések, hírek, on-demand videók formájában a reklámokkal támogatott digitális és közösségi platformjainkon keresztül – mondta Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke. – Mindez azonban nem működne az általunk kínált történetmesélés minősége és mélysége nélkül. Kiváló szakértői és szerkesztőségi csapatunk kínálja a legjobb sportelemzéseket és közvetíti az olimpia legnagyobb történeteit. A Discovery egyedülálló európai jelenléte és léptéke, valamint a legújabb technológiák használata lehetővé tette számunkra, hogy a legfontosabb történeteket a legmeggyőzőbb módon meséljük el.”

A Discovery 50 európai piacon mutatta be a 2022-es pekingi téli olimpiai játékokat, 11 nemzeti gyártásban, 19 nyelven. Európában egyedüliként kínálja az „All of the Olympics”-t, amely a discovery+-on és az Eurosport digitális szolgáltatásain érhető el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...