- Hirdetés -

Ők uralták tavaly a címlapokat

|

Várkonyi Andrea szerepelt a legtöbbször a bulvárlapok címlapjain a Marketing&Media magazin összesítése szerint, Marsi Anikót és Szabó Zsófit megelőzve. A 25-ös rangsorban lévők kicsit több mint a fele, tizenhárom híresség tavaly is megtalálható volt összeállításunkban. A listára kerülők közül öten is harminc feletti címlapszerepléssel büszkélkedhetnek, és – a TOP25 - Címlapsztárok összeállítás története során most először – Liptai Claudia nem került be a huszonötös rangsorba.

Álomesküvő, válás és egy bimbózó szerelem – ennek köszönheti előkelő helyezését a Marketing&Media magazin rangsorának első három helyezettje. A korábbi celebes összeállításainkban már többször is szereplő televíziós, Várkonyi Andrea 38 címlapszereplésével, illetve a súlyozott pontszámításnak köszönhető 154 ponttal magabiztosan végzett az élen.

A tavaly nyári esküvője Mészáros Lőrinccel a Blikknél, a Hot!-nál, a Kiskegyednél és a Storynál is sok borítós részvételt ért, csak a Borsnál és a Bestnél került mindössze egy-egy alkalommal a címoldalra. Egyébként újdonsült férje ugyancsak sokszor, 22 alkalommal szerepelt a borítókon.

Mészáros Lőrinc ezzel összesítésben 80 pontot ért volna el, és a nyolcadik helyen végzett volna rangsorunkon, ám úgy döntöttünk, hogy mivel ő nem „klasszikus” celeb, ezért kivettük őt a listáról.

A második helyen végzett, ugyancsak a TV2 Csoporthoz köthető televíziós, Marsi Anikó a szintén TV2-s Palik Lászlótól való válásával mozgatta meg a bulvárlapok szerkesztőinek fantáziáját, míg a harmadik Szabó Zsófi a Shane Tusuppal való kapcsolata miatt szerepelt sokat a borítókon.

 

 

Az idén nagy „küzdelem” volt a dobogós helyekért és a végső „győzelemért”. Bár Várkonyi Andrea magabiztosan végzett az élen, az első öt helyezett több mint harminc alkalommal volt címlapon, és ezzel mindannyian száz feletti pontszámot könyvelhettek el. Ehhez képest a tavalyi rangsorunkon csupán a győztes, Vajna Tímea ért el több mint harminc borítós részvételt és több mint száz pontot. Ám míg Andy Vajna korábbi felesége tavaly 114 ponttal végzett az élen, az idén ez csupán a negyedik helyet érte volna számára.

 

Bár továbbra is Liptai Claudia szerepelt legtöbbször a 2011 óta készülő összeállításunkban, ezúttal megesett vele az, ami még soha, vagyis nem került fel a huszonötös listára. Tavaly tizenhárom alkalommal szerepelt a címlapokon, ebből kétszer róla szólt a címlapsztori, ám az ezekért járó 31 ponttal csupán a top 30-ba fért volna be.

Elég nagy az állandóság az évről évre elkészített listáinkon. Az idén tizenhárman vannak azok, akik tavaly is bekerültek az összeállításunkba, és az előző évhez képest új szereplők nagy része is megfordult már a rangsorunkon a korábbi esztendőkben. Az továbbra is jól látszik, hogy az Instagram, a YouTube és a TikTok sztárjai egy egész más közönséghez szólnak, hiszen elvétve sem kerülnek fel a bulvárlapok első oldalára.

A rangsor összeállításáról

A celeblista alapjául a két legnagyobb példányszámú hazai bulvárújság (Blikk, Bors) és négy hetilap (Best, Hot!, Kiskegyed, Story) címlapjai szolgáltak. Szerkesztőségünk munkatársai a lapok első oldalát vizsgálták meg egyenként, és számolták össze, hogy ki hányszor szerepelt az említett újságok címlapján 2021. január 1. és 2021. december 31. között.

A címlapos megjelenéseket illetően külön regisztráltuk, hogy az említett újságok a borítójukon milyen terjedelmű írásban foglalkoztak a celebekkel. Három kategóriát állítottunk fel: a vezércikkek mellett közepes és kisanyagokat vettünk figyelembe az egymáshoz viszonyított arányuk alapján. A kategorizálás a végső sorrend összeállításában fontos szerepet játszott, a különféle terjedelmű címlapos megjelenéseket ugyanis eltérő pontszámok szerint értékeltük. A vezéranyagokért 5 pont járt, a közepes terjedelmű írások 3 pontot értek, míg a kisanyagokra 1 pontot adtunk. Az így kialakult pontszám lett végül a végső sorrend alapja.

Azokban az esetekben, amikor az egyes celebek összpontszáma megegyezett, a sorrend kialakításánál a több vezércikkes szereplés, ezek esetleges egyezősége esetén pedig a több közepes írás döntötte el a helyezést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...