- Hirdetés -

A BioTechUSA-t vezető testvérpár nyerte Az Év Üzletembere Díjat

|

Lévai Bálint és Lévai Balázs, a BioTechUSA vezetői kapták a fődíjat az EY Az Év Üzletembere program gáláján, így ők képviselik hazánkat a verseny globális döntőjében. A díj másik két nyertese Szatmári Zoltán, a Szatmári Kft. vezére, valamint Majoros Béla és Majoros Csaba, a Csaba Metál Zrt. alapítója és ügyvezetője. A független bírálóbizottság döntésének értelmében Szatmári Zoltán érdemelte ki a Vállalkozói szellemiségért különdíjat is, amit 2019-ben, Demján Sándor emlékére hozott létre az EY.

A Magyarországon már másfél évtizede működő program olyan üzletembereket ismer el, akiknek sikerei jelentős gazdasági és társadalmi változásokat mozdítanak elő. A zsűri a fődíj mellett öt különdíjjal értékelte a vállalati szektor legfontosabb fejlődési területein kiemelkedő teljesítményt felmutató cégtulajdonosokat is.

A beérkezett pályázatok közül három nyertest választott ki a független bírálóbizottság, közülük került ki az az üzletember, aki Monacóban képviselheti Magyarországot a World Entrepreneur of the Year globális döntőjében. A fődíjas testvérpár, Lévai Bálint és Lévai Balázs Európa egyik vezető étrend-kiegészítő márkájává emelték a BioTech USA-t. Karrierjüket a családi vállalatnál termékek címkézésével kezdték, idővel pedig nagyratörő tervekkel vették át szüleiktől a kizárólagos magyar tulajdonban lévő céget. A 2014-es generációváltás sikeres levezénylése után látványos terjeszkedésbe kezdtek. Vezetésük alatt a BioTech egy 57 milliárd forint árbevétellel rendelkező nagyvállalattá nőtte ki magát.

A nyertesek között szerepel Majoros Béla és Majoros Csaba, a Csaba Metál Zrt. alapítója és ügyvezetője, valamint Szatmári Zoltán a Szatmári Kft. vezetője. A Csaba Metál Zrt. 1993-ban elindított elődje egy kis műhely volt csupán, ahol kezdetben kétkezi munkával folyt a gyártás. Az alapító Majoros Béla és fia, Majoros Csaba irányításával a békéscsabai cég ma már kínai, indiai, német, francia, olasz, spanyol és osztrák vállalatokkal verseng a nemzetközi piacon és több mint 1200 főt foglalkoztat. A náluk készülő alkatrészek megtalálhatók többek között az Audi, a BMW, a Ford, a Jaguár, a Mercedes vagy a Porsche különböző modelljeiben is.

Szatmári Zoltán a rendszerváltást követően, feleségével 1990-ben kezdett vállalkozásba, egyetlen kis bolttal, Jászberényben. Ma elsősorban piacvezető épületgépészeti szakáruházi hálózatáról ismert, miközben a magyar malomipar meghatározó szereplőjévé is vált. A cég mára 40 áruházzal rendelkezik az ország számos pontján és malmai, agráripari egységeik is behálózzák a vidéket. A folyamatos bővülés létszámnövekedést is jelentett, így jelenleg több mint 1 200 munkavállaló erősíti a Jászberényből indult cég csapatát.

Szatmári Zoltán a vállalkozói szellemiségért járó különdíjat is elnyerte. Az elismerést 2019-ben, Demján Sándor emlékére hozta létre az EY. A zsűri indoklásában kiemelte, hogy Szatmári Zoltán számos nagy kockázatot rejtő ágazatban aktív, kreatív és bátor. Eredményei bizonyítják, hogy terveit képes sikerre vinni. Munkája mellett fontos szerepet tölt be a helyi közösségek életében is, folyamatosan segíti a várost és mérhetően pozitív hatást gyakorol a társadalomra.

 

Az Életminőség fejlesztése különdíjat Katona Zoltán, a’’KATKER 2005’’ Kft. alapítója kapta. Az 1997-ben indított vállalat Magyarországon vezető pozíciót tölt be a kültéri fitnesz parkok piacán. Közterületeken közel 1000, míg a közéleti és privát megrendelők részére további 200 szabadtéri sportparkot és futókört telepített már a vállalat. A társaság tevékenyégének hatására a szabadtéri fitnesz egyre több ember számára elérhető díjmentesen. Jelentősen hozzájárul az egészségmegőrzéshez és a mindennapos testmozgás népszerűsítéséhez.

A Közös értékteremtés különdíjjal Pidl Istvánt, a PI-ER Technical Kft. ügyvezetőjét tüntették ki. Az 1995-ben indult kis textilipari cég ma már előre programozott tervek alapján termel magyar, ukrán, szerb, illetve román telephelyeken, mintegy 650 fő bevonásával. Kiemelkedő minőségű termékeik megrendelői között számos ismert nemzetközi márka mellett ott van például a Magyar Honvédség is. Gyártási folyamataik során gyakran alkalmaznak innovatív megoldásokat az ágazatban, ennek eredménye, hogy mára az egyik vezető private label (saját márkás) beszállítóvá váltak a hazai mentőmellény piacon.

A Digitális megoldások különdíjat Perényi András, a Webshippy vezérigazgatója nyerte el. A 2016-ban, klasszikus startupként indult vállalkozás olyan innovációkat teremtett meg a hazai e-logisztikai szektorban, amelyek nem csak Magyarországon, de a régióban is egyedülállóak, ezáltal stabilan első helyet szerzett magának az iparágban. A társaság csaknem 200 főt foglalkoztat. Összehangolt stratégiai tervezésnek köszönhető, hogy a pénzügyi eredmények folyamatos erősödése mellett újabb területek meghódítása is napirenden van.

Az Újgenerációs gyártástechnológiák különdíjat Szabó Imre, a Bold Agro Kft. ügyvezetője kapta. Az alapító valódi első generációs vállalkozóként 30 év alatt építette fel a családi cégcsoportot, amely a hajdúsági Derecskét feltette Európa legsikeresebb agrárvállalkozásainak térképére. Kezdetektől fogva fontos alapelv számára, hogy a mezőgazdaságot a természet kizsigerelése nélkül is lehet hatékonyan és fenntartható módon művelni. A társaság ma már évente 110 ezer élő sertést értékesít és 5000 tonna almát állít elő ezen elvek mentén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...