Schobert Larával, Viszkok Fruzsival és Varga Csengével startol a Rossmann TikTokon, a három fiatal influencer tartalomgyártással segíti majd a cég munkáját, megcélozva a fiatalabb vásárlóközönséget.
A TikTokkal bővítette közösségi oldalainak listáját a Rossmann. A márka, amely a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon is hosszabb ideje látja el hasznos, érdekes tartalmakkal a vásárlói közösséget, izgalmas kollaborációval újít a fiatalabb generációt megcélzó platformon. Első körben három, már sikeres influencer gyárt majd tartalmat a TikTok-csatornára.
„Ma már egyre több márka használja ki a TikTok adta lehetőségeket, Viszkok Fruzsival régóta dolgozunk együtt, az idei évben is a Rossmann egyik arca, így nem volt kérdés, hogy az egyik vendég-gyártója is lesz a csatornánknak. Schobert Lara nagyon sikeres fiatal, aki hitelesen képviseli korosztályát a közösségi médiában. Varga Csenge pedig szintén Magyarország egyik elismert TikTokkere, aki egyébként nyíregyházi, ez segít kicsit lazítani a Budapest-koncentráltságon - mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. - Mindhárom lány más-más egyéniség, épp ettől reméljük a csatorna egyediségét, színességét. A célunk nyitni a fiatalabb korosztály irányába.”
A TikTok megkerülhetetlen platform a social media világában, több, mint kétmillió felhasználóval, amelyen keresztül olyan fogyasztók is elérhetőek, akik sem a Facebookon, sem pedig az Istagramon nem találhatók meg. A drogérialáncnál meglátták ennek fontosságát, így lépést tartva a legfrissebb trendekkel, kezdetben havi 14 videóval jelentkeznek majd, fókuszban az exkluzív termékportfólió darabjaival, színesítve különböző trendekkel, kihívásokkal, és egyéb, Rossmannra formált tartalmakkal. A videók között lesznek tippeket trükköket bemutató anyagok, tutorial és tesztelős, vagy éppen kérdezz-felelek tartalmak is.
A Rossmann egyik idei célja, hogy közelebb hozza a márkához a fogyasztókat, aktívabb kommunikáció alakuljon ki a márka és a felhasználók között. A TikTok pedig egy újabb olyan felület, ahol közvetlenebb, könnyedebb stílusban ismerkedhetnek az emberek a brand által képviselt értékekkel, és a termékekkel. Németországban és Lengyelországban már fut egy ideje a TikTok, az előbbinek több mint 230 ezer, az utóbbinak 107 ezer fős követőbázisa van.
A Rossmannt a TikTok-csatorna építésében a Post for rent ügynökség segíti.