- Hirdetés -

Meglepő helycsere a nézettségi versenyben

|

A 18-49 éveseknél a Cápák között megelőzte a Sztárban sztárt és így a hét legnézettebb műsorának bizonyult a kereskedelmi célcsoportnál. A teljes lakosságnál viszont továbbra is a TV2 vasárnap esti show-ja volt a legnézettebb. A háború miatt a kereskedelmi televíziók hírműsorai múlt héten is több nézőt vonzottak a megszokottnál.

A mögöttünk álló héten az RTL Klub főműsoridőben 0,3 százalékponttal, a TV2 0,2 százalékponttal erősödött. Azaz túlzottan nem rendeződtek át az erőviszonyok, az RTL Klub 14,8 százalékos (lineáris) share-rel, a TV2 pedig 13,1 százalékkal zárta a hetet. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban az RTL Klub esti közönségaránya 15,3 százalékot, a TV2-é 13,2 százalékot tett ki. A szombati főműsoridőt az RTL Klub nyerte 11,8 százalékkal, a 8,2 százalékos közönségarányú TV2 előtt. Vasárnap pedig fordított volt a helyzet: a TV2 nyert 17,3 százalékkal, az RTL Klub 15,8 százalékos share-t hozott össze.

A komplett csatornacsoportokat nézve az RTL Magyarország megismételte a korábbi heti 29,9 százalékos közönségarányát, a TV2 Csoport pedig 27,1 százalékos share-t ért el. A nemzetközi portfóliók külön versenyét az AMC nyerte 7,4 százalékkal, mögöttük az 5,9 százalékos ViacomCBS, majd az 5,4 százalékot produkáló Antenna Group következett.

9.hét / 8. hét / 7. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,8% / 14,5% / 13,1%
TV2 – 13,1% / 12,9% / 14,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (9. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 6,4% (6,4%)
Híradó – 23,6% (23,2%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19,5% (20,5%)
Keresztanyu – 17,4% (17%)
Híradó – 12,1%
Hotel Margaret – 8,9% (9,1%)

TV2
Remények földje – 16,5% (14,8%)
Tények – 18,9% (18,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,9% (11,6%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 14% (14%)
Tények – 7,3%

A szomszédban zajló háború miatt már a 8. héten megugrott a hírtartalmak nézőszáma, ami kitartott a 9. héten is. Az esti RTL Híradó ismét a Tények előtt végzett heti szinten és az átlagos nézőszámát is növelte 215 ezerről 219 ezerre. Ugyanakkor a Tények átlaga is emelkedett 171 ezerről 175 ezerre. Az RTL Klub előrehozta a Keresztanyu utáni sávba a késő esti Híradót, a TV2 pedig berakott egy plusz Tények adást az Exatlon utánra. Az RTL-es késő esti hírműsor 12,1 százalékos közönségarányt ért el, ami ugyan a főműsoridős csatornaátlaguknál rosszabb, de annál meg jobb, amit egy héttel korábban a Hotel Margaret hozott ugyanott. A Tények különkiadás 7,3 százalékot produkált, ami önmagában nézve nem kirobbanó eredmény, viszont annál meg szintén jobb, amit egy héttel korábban ugyanebben a sávban elértek.

A Keresztanyu átlagos nézőszáma 204 ezerről 211 ezerre nőtt. Az Exatloné 154 ezerről 157 ezerre. A Hotel Margaretről viszont továbbra sincsenek jó hírek, a későbbi kezdés kicsit tovább rontatta a sorozat átlagos nézőszámát: 89 ezerről 76 ezerre.

Érdekesen alakult a heti műsoros toplista. A papírformából annyi bejött, hogy a teljes lakosság körében a TV2-s Sztárban sztár végzett az élen. Azonban a 18-49 éveseknél az RTL Klubon szintén vasárnap este adott Cápák között lett a hét legnézettebbje.

A Cápák között a kereskedelmi célcsoportnál 286 ezres nézettséget ért el, a Sztában sztár pedig 268 ezerrel volt a második. A teljes lakosságnál a Sztárban sztár 893 ezer nézővel végzett az élen, a második helyre pedig a keddi RTL Híradó futott be 870 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_9het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_9hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...