Összesen 137 pályázat érkezett be az „év ügynöksége” és az „év megbízója” cím megszerzéséért, ezek közül 104 kapott gyémánt díjat a Magyar Marketing Szövetség zsűrijének döntése alapján a 2022. március 3-án megrendezett díjátadón. A Lounge Group különdíját a Pentacom érdemelte ki, az elismerést Hidvégi Krisztinától, a Lounge médiaigazgatójától vehették át.
A zsűri döntése értelmében a Billingo Technologies Zrt. lett az Év Marketingaktív Vállalkozása 2021-ben, míg az Év Ügynöksége elismerést a Kreatív Vonalak Kft., az Év Marketingnagykövete címet pedig a Yellow Bird Kft. érdemelte ki. A benyújtott pályázatok nem egymással versenyeztek, hanem a zsűri által előzetesen meghirdetett szempontrendszer alapján kerültek értékelésre.
Számos olyan nevezőt köszönthetett a szakmai zsűri az újonnan érkezők mellett, akik újbóli elismerésként szerettek volna gyémántot nyerni pályázataikkal. A Lounge Group az MMSZ partnereként fontosnak tartja, hogy támogassa a kiváló szakmai projekteket, cégeket és kezdeményezéseket. Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója épp ezért személyesen adta át a Lounge Group különdíját a Pentacom-nak, amely az oklevél mellett egy média szakmai előadással is gazdagítja a nyertes pályázót.
„Amióta én is részt veszek a pályázatok elbírálásában, nagy öröm látni és olvasni az ötletes projektekről, kiemelkedő céges sikerekről és kreatív megvalósításokról. Ügynökségi szakemberként és vezetőként látom azt is, hogy egy nagyon változékony és mozgalmas piacon dolgozunk, ahol nincsen könnyű dolga egy ügynökségnek. A leadott szakmai pályázatuk mellett a cég története és fejlődési íve miatt találtam a különdíjunkra alkalmasnak a Pentacomot, hiszen a Lounge Group is kis ügynökségként kezdte, de mára hatalmas szakmai tudást és tapasztalatot halmozott fel. Szívből gratulálok az összes pályázónak és díjazottnak! Bízom benne, hogy jövőre újabb remek projektekről olvashat majd a szakmai zsűri” - mondta el Hidvégi Krisztina.
A díjátadást szakmai program is kísérte egy kerekasztal-beszélgetéssel, amelyben a marketinget meghatározó tendenciákról és trendekről beszélgetetett Katona Norbert, a Marketing Döntéshozók Klubjának elnöke, a Magyar Marketing Szövetség operatív igazgatója Csanak Gabriellával, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatójával, Van Der Wild Nikolettel, a Szentkirályi marketing igazgatójával, Horváth-Magyary Voljc Nórával, a K&H csoport kommunikációs ügyvezető igazgatójával, Jákó Eszter Júliával, az MVM Zrt. kommunikációs igazgatójával és Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Company fogyasztói és vásárlói kapcsolatok igazgatójával.
A díjazottak teljes listája itt érhető el.