A sportfogadók március 5-től egyedülálló sportműsorral találkozhatnak a Tippmix újonnan induló YouTube-csatornáján és a legnagyobb podcastszolgáltató felületeken. A Mester2es című, labdarúgás és sportfogadás fókuszú sorozatban Berkesi Judit sportriporter és László Ági, a „Kislány, nagy foci” blog alapítója kínál exkluzív információkat a sport világáról.
A Szerencsejáték Zrt. új formátumának célja, hogy hazai és nemzetközi meghívott vendégek segítségével nyújtson betekintést és adjon naprakész szakmai információt elsősorban a futball világából, amely sportág a cég sportfogadási bevételeinek több mint felét biztosítja. Az első, dupla adás vendége Marco Rossi szövetségi kapitány volt.
Tervezetten havonta minimum két alkalommal találkozhatnak a nézők a sportfogadás világába is mélyebb betekintést nyújtó műsorral. Az adások a Tippmix frissen induló YouTube-csatornáján lesznek láthatók először, majd a megjelenést követően a legnépszerűbb podcast streamingfelületeken és a Szerencsejáték Zrt. saját közösségi felületén is hallgathatóvá, illetve visszanézhetővé válnak a különböző részek.
A Marketing&Media részt vehetett a forgatáson, ahol az adás résztvevőitől néhány kulisszatitkot is megtudhattunk. „Természetesen azok irányába szeretnénk nyitni, akik a focit is kedvelik. Újdonságot jelent a két női műsorvezető, és mivel a rendszeres sportfogadóink jelenleg közel 16 százaléka a hölgyek közül kerül ki, nem titkolt szándék, hogy ezzel a műsorral kicsit közelebb hozzuk őket a márkához. A terveink szerint húsz adás megy le ebben az évben, ebből 4-5 a katari vébé idején – mondta Ocskó Ádám, az SzZrt. szenior közösségimédia-munkatársa. – „Az elvárás tekintetében nincsenek pontos számaink. Tekintettel arra, hogy egy teljesen új műfajba vágtunk bele elemezzük az első adásra érkezett reakciókat, és azokból tudunk hosszú távú következtetéseket levonni.”
Tőrös Balázs Bazska kreatívproducer hozzátette: „Egy ilyen volumenű cégnek, mint az Szrt. fontos, hogy legyenek saját gyártású branded tartalmaik. Vannak hasonló külföldi formátumok, amikhez a nézők hasonlítani tudják a Mester2est, és ez nekünk is jó, mert megfelelhetünk minden igénynek. Ha olyan visszajelzés jön, amivel lehet építkezni, akkor élni fogunk vele.”
„A két műsorvezető első számú választás volt erre a műsorra, és én úgy látom, hogy nagyon jól működik köztük a kémia. Idehaza egyedülálló, hogy két nő beszélget a fociról hozzáértő módon, szórakoztatóan. Meg akartuk mutatni, hogy vannak olyan hölgyek Magyarországon, akik nemcsak értenek a focihoz, hanem informatívan át tudják adni a tudásukat. Nagyon otthon vannak a témában – mondta Sujtó Attila, a DOT social media ügynökség senior social media managere. – A műsorral egy olyan inputot tudunk adni a sportfogadóknak, ami alapján segítséget nyújtunk ahhoz, hogy megtegyék a tétjeiket.”
„A YouTube az anyafelülete a műsornak, de lesz egy podcastes változata is, amely az összes streamingplatformon elérhető. Az adást természetesen az összes közösségimédia-felületen megosztjuk – tette hozzá Dobos Gábor, a DOT senior social media managere. – Azon vagyunk, hogy a műsor a focihoz értő és az eseményeket csak felületesen követő közönség számára is érdekes és szórakoztató legyen.”
„A téma miatt otthonos, az új platform miatt pedig nagy kihívás számomra ez a műsor, amelynek az egyik házigazdája vagyok – mondta László Ági, a Mester2es egyik műsorvezetője. – Azt gondolom, hogy így egy szélesebb közönséghez is tudok szólni, ez a műsor pedig sokat tehet azért, hogy elfogadottabb legyen, hogy vannak olyan nők, akik értenek a focihoz.”