- Hirdetés -

A Sztárban sztár volt a listavezető

|

A TV2 vasárnapi show-ja bizonyult az elmúlt hét legnézettebb produkciójának a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A kereskedelmi csatornák esti hírműsorai még némi csökkenés ellenére is több nézőt vonzottak a megszokottnál.

Az elmúlt héten csökkent az RTL Klub és a TV2 közötti különbség a főműsoridőben és a 18-49 évesek körében. Az RTL Klub 13,9 százalékos, a TV2 13,2 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet, azaz egy százalékponton belüli volt a differencia. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban az RTL Klub 14,7 százalékos share-t hozott össze, a TV2 13,1 százalékot. A szombati főműsoridőt az RTL Klub nyerte 12,4 százalékos közönségaránnyal a 7,5 százalékos TV2 előtt. A vasárnap este szokás szerint a TV2-é volt, 19,2 százalékot értek el az RTL Klub 11,2 százalékával szemben.

A teljes csatornacsoportokat nézve az RTL Magyarország vezetett 29 százalékos heti közönségaránnyal, a TV2 Csoport pedig 27,5 százalékot ért el. A nemzetközi portfóliók külön versenyét a ViacomCBS-ből lett Paramount nyerte 6,9 százalékos heti share-rel, majd a 6,5 százalékos AMC és az 5,6 százalékos Antenna Group következett a sorban.

10. hét / 9.hét / 8. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,9% / 14,8% / 14,5%
TV2 – 13,2% / 13,1% / 12,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (10. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,8% (6,4%)
Híradó – 22,3% (23,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,6% (19,5%)
Keresztanyu – 16,7% (17,4%)
Híradó – 13,5% (12,1%)
Hotel Margaret – 8,5% (8,9%)

TV2
Remények földje – 17% (16,5%)
Tények – 19,6% (18,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,5% (12,9%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 13,6% (14%)
Tények – 9,4% (7,3%)

Az orosz-ukrán háború miatti híréhség már nem volt annyira csúcsra járatva, mint a korábbi hetekben, de még így is az átlagosnál magasabb nézettséggel futott az esti RTL Híradó és a Tények. A korábbi héthez viszonyítva pedig erősödni tudott az RTL Híradó késő esti kiadása és az Exatlon utáni Tények is. Kicsit csökkent a Keresztanyu átlagos nézőszáma (211 ezerről 194 ezerre), de 16,7 százalékos heti share-jük még így is bőven a csatornaátlag felett volt. Az Exatlonnál is látni némi csökkenést nézőszámban (157 ezerről 146 ezerre) és közönségarányban (14-ről 13,6 százalékra) is. Ezzel a TV2 heti átlaga felett volt az Exatlon, de nem sokkal. Az RTL Klub új sorozatánál, a Hotel Margaretnél egy egészen minimális pozitív változás történt, mert az átlagos nézőszámuk 76 ezerről 79 ezerre nőtt, bár a heti share-jük meg csökkent és 8,5 százalékot tett ki. Azért a csatorna szintjén a jó nézettség és a jó share nem ilyen…

A hét legnézettebb műsora címmel a Sztárban sztár büszkélkedhet a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 261 ezer nézőt, utóbbinál 857 ezer nézőt vonzott a TV2 show-ja. A TV2 második legnézettebb műsora mindkét célcsoportnál a Tények volt. A 18-49 éveseknél a pénteki (176 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a keddi adás (778 ezer néző).

Az RTL Klub legnézettebbje a hétfő esti RTL Híradó volt, amire a 18-49 évesek közül 236 ezren, a teljes lakosságból 842 ezren voltak kíváncsiak. A csatorna második legjobban teljesítő produkciójának a 18-49 éveseknél a hétfői Fókusz számított (234 ezer néző). A teljes lakosságnál pedig a Keresztanyu szintén hétfői epizódja (667 ezer néző) végzett a házi toplistájuk második helyén.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_10het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_10hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...