Három nagy márka, a Számlázz.hu, a Samsung Climate Solutions és a Pizza Me is hosszabb távú, éves együttműködést kötött az Armadillo reklámügynökséggel a 2022-es évre.
A Számlázz.hu kétféle projekttel bízta meg az Armadillot: egyrészt havi kommunikációs tanácsadásra, stratégiák tervezésére és napi ügyekben, fejlesztésekben történő közös folyamatos gondolkodásra hívta az ügynökség szakembereit, másrészt a kreatív ügynökségre bízta a Számlázz.hu idei rebrandingjét, a márka újragondolását. Mindkét projektmegbízás a 2022-es esztendőre szól.
A Samsung Climate Solutions 2022-re tervezett - többnyire B2B - kampányainak tervezésére és kivitelezésére kérte fel az Armadillot.
A Pizza Me teljeskörű éves marketingtevékenységére várt és kapott ötleteket az ügynökségtől. A 2022-es megbízás kampánytervezésre és megvalósításra, kreatív grafikai munkákra, employer brandingre, közösségi médiakommunikációra és hirdetéskezelésre, influencer és TikTok kampányokra, valamint pr-kommunikációra vonatkozik.
„Full-service ügynökségként különösen izgalmas olyan partnerek, neves márkák munkáját támogatni, amelyek különböző iparágakból érkeznek, és szerteágazó igényeket fogalmaznak meg, bízva abban, hogy az egykapus rendszerben, egy kézből minden kérdésükre, vagy éppen még fel sem tett kérdéseikre válaszokat, megoldásokat kínálhatunk az ügynökség teljes repertoárjából, legyen az grafika, kampánytervezés, médiavásárlás, kommunikáció, influencer megoldás vagy éppen digitális tartalomfejlesztés” – utalt a három új ügyféllel való munkakapcsolatra Arany Gábor, az Armadillo reklámügynökség operatív igazgatója.