Frissült a Film Café arculata: a csatorna új koncepciója szerint az megtartja eddigi főbb jellemzőit, ám letisztultabb, modernebb, dinamikusabb külsőt kapott.
Célja a nagyvárosi hangulat, a prémium, kifinomult „filmek metropolisza” tartalom szimbolizálása. A csatorna márkaajánlata továbbra is a kényelmes, minőségi szórakoztatás, ezért a vizuális folytonosság megtartása nagyon fontos volt. A logo nem változott, a beazonosíthatóság miatt marad a mára megszokott. A csatornát azonosító vizuális elemekben a 3D-s nagyvárosi épületek továbbra is fellelhetők, azonban absztraktabb, grafikusabb módon jelennek meg - napszaktól függően nappali és éjszakai változatokban.
A televíziós promóciókat kísérő hangszerelés is változott kissé; a zenei motívumok ugyan maradtak, de kiegészültek a nagyváros nyüzsgő, élettel teli zajával.
Színeiben is frissült a Film Café: a megszokott türkizkék mellett a narancs és lila színek is megjelennek mostantól.