Az első negyedév végén 76,8 millió előfizetője volt az HBO-nak és az HBO Max-nek, ez éves összevetésben közel 13 milliós növekedést jelent, de az előző három hónaphoz képest is bővült a szolgáltatásokat használók száma.
Bár a WarnerMedia és a hozzá tartozó HBO és HBO Max összeolvadnak a Discovery-vel, a korábbi anyavállalat, az AT&T első negyedéves üzleti jelentésében még szerepelnek az adataik. A hagyományos HBO-t és a streaming megoldás eredményeit egyben tüntették fel és az adatok alapján szépen fejlődtek az elmúlt időszakban.
A 76,8 millió előfizető azt jelenti, hogy az egy évvel korábbihoz képest 12,8 milliós növekedést sikerült elérni, míg az előző negyedévet 3 millióval sikerült túlszárnyalni.
Az HBO és az HBO Max eredményei annak fényében különösen érdekesek, hogy a Netflix pár napja közölte, hogy az első negyedévben 200 ezerrel csökkent az előfizetőik száma, amire 2011 óta nem volt példa. Igaz, az HBO Go-t váltó HBO Max pont március elején lett elérhető számos országban, köztük Magyarországon is, és ezt a váltást komoly akciók követték, ami valószínűleg megdobta az új piacokon az előfizetők számát. Azt is érdemes megjegyezni, hogy az HBO Max indulása a kínálat számottevő bővítésével járt.