- Hirdetés -

A Forma-1 mindenkit megvert

|

Az idei Forma-1 szezon nagyon erős nézőszámokat hoz, főleg a 18-49 évesek körében. Az RTL Klub legnézettebb műsora A mi kis falunk volt, a TV2-n pedig a Szerencsekerék teljesített kiugróan jól.

A korábbi 1,6 százalékpontos előnyét múlt héten 2,9 százalékpontra növelte az RTL Klub a 18-49 évesek körében és főműsoridőben. A hétfő estét egyforma eredménnyel zárta az RTL Klub és a TV2, mindkét csatorna 12 százalékos share-t ért el. A többi napon viszont az RTL Klub nyerte a főműsoridőt, bár csütörtökön azért nem volt túl nagy a két csatorna közötti differencia (RTL Klub: 13,1 százalék, TV2: 13 százalék).

A teljes csatornacsoportokat nézve az RTL Magyarország nyerte a hetet 29,1 százalékponttal, de a TV2 Csoport is közel járt hozzájuk, 28,1 százalékos share-t értek el. A nemzetközi portfóliók külön versenyét az AMC nyerte 7,7 százalékos heti közönségaránnyal, majd a 6,9 százalékos Paramount (exViacomCBS) és a 6,2 százalékos Antenna Group következett.

16. hét / 15. hét / 14. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,8% / 12,7% / 13,7%
TV2 – 10,9% / 11,1% / 13%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (16. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 2,2% (a korábbi héten a Szerelem van a levegőben 5,3%-ot ért el)
Híradó – 19,4% (18,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,6% (17,4%)
Keresztanyu – 15,5% (16%)
A mi kis falunk ismétlés – 12,7% (11,3%)
Híradó – 9,3% (9,2%)
Hotel Margaret – 8,5% (7,3%)

TV2
Remények földje – 18,6% (20,6%)
Tények – 18,1% (19,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,4% (15,4%)
Szerencsekerék – 16,1% (14,1%)
Doktor Balaton – 8,6% (9%)

A Keresztanyu és a Szerencsekerék fej fej mellett haladt, azaz a TV2-s vetélkedő újabb szériája is kifejezetten jól teljesít. Ugyanakkor a Doktor Balaton nem igazán tudott profitálni az erős felvezetőműsorból, a sorozat friss évadja múlt héten sem ugrotta meg a TV2 csatornaátlagát.

Szombaton a korábbi héthez képest javul a Séf meg a többiek és A mi kis falunk közönségaránya is. Előbbi 18,7 százalékos, utóbbi 20,5 százalékos share-rel futott. Vasárnap – szintén az RTL Klubon – egész jól kezdett a Házasodna a gazda. Az új évad első adása 16,8 százalékos share-t produkált, pedig előtte A nép szolgája című sorozat dupla epizódja nem jelentett számukra erős felvezetés a maga 8,6 és 8 százalékos közönségarányával. Vasárnap a TV2-n a Pepe című sorozat 14 százalékos share-t ért el. Ez közönségarányban is jobb a korábbi héthez képest (13,1%), a 18-49-es nézettségben pedig egész jelentős növekedést jelent: 119 ezer után 161 ezer nézőt.

Azonban a 18-49 éveseknél a hét legnézettebb műsorát nem az RTL Klub és nem is a TV2, hanem az M4 Sport sugározta. A műsoros toplista élén ugyanis a vasárnapi Forma-1 futam áll, miután 267 ezres nézőszámot hozott össze 31,6 százalékos közönségarány mellett. A teljes lakosságnál 583 ezres nézettséget és 23,6 százalékos share-t ért el a nagydíj közvetítése, ez a heti toplista hetedik helyére volt elegendő.

Az RTL Klub legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél A mi kis falunk volt, ami 236 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó érte el az RTL-es műsorok között a legmagasabb, 741 ezres nézőszámot. A 18-49 éveseknél a TV2 legnézettebbjének a Szerencsekerék hétfői adása bizonyult, amire 205 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál a péntek esti Tények hozta a legtöbb, 775 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_16het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_16hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...