- Hirdetés -

A Pepita.hu-nál folytatja Palocsay Géza

|

A webáruházként és online piactérként is működő Pepita.hu vezérigazgatójaként folytatja Palocsay Géza, az Adevinta Hungary korábbi ügyvezetője. Az új vezető legfontosabb feladatai közé tartozik a cég szervezeti működésének felkészítése a gyors nemzetközi terjeszkedésre a jelenlegi növekedési ütem megtartása mellett.

Fotó: Palocsay Géza középen, balra Varga Zoltán, jobbra Dorcsinecz József

A 2017-ben indult Pepita.hu az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai e-kereskedelmi szereplő. 2021-ben már közel 9 milliárd forint értékben vásároltak a felhasználók a Pepita és a marketplace partnerek által forgalmazott termékekből egyaránt. Az utóbbi években a platform elérhetővé vált a romániai, a szlovákiai és a németországi piacon is, de az erős üzletfejlesztési és logisztikai hátteret továbbra is a cég magyar központjai biztosítják.

A Pepitát két korábbi Szállás.hu alapító, Dorcsinecz József és Varga Zoltán alapította és vezette 2022. áprilisáig, amikor Palocsay Géza személyében új vezérigazgatóval bővült a menedzsment. „A Pepita egyértelmű célja a nemzetközi piacok meghódítása, erre a motorháztető alatt is fel kell készíteni a céget. Olyan valakit szerettünk volna a cég élére, aki úgy épített már nemzetközi szervezetet iparágon belül, hogy közben tudta tartani a nagyon gyors üzleti fejlődést” – mutatta be a döntés hátterét Dorcsinecz József.

Palocsay Géza a kétezres évek közepétől meghatározó alakja a hazai online kereskedelemnek. A Sanoma Media-nál és az Árukeresőnél nemzetközi értékesítési és operatív vezetőként eltöltött évek után, az Adevinta Hungary ügyvezetőjeként fontos szerepet vállalt a Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu fejlődésében és piacvezető szerepének megerősítésében. Évek óta előkelő helyen szerepel a Marketing&Media TOP25 hazai digitális szakembert bemutató listáján. „Örülök, hogy hosszú beszélgetések után idén komolyra fordult az elhatározás, hogy közösen írjuk tovább a Pepita-sztorit” – emelte ki a frissen kinevezett vezérigazgató.

 

A menedzsment céljai között szerepel, hogy felkészítsék a szervezetet a még intenzívebb növekedésre és a nemzetközi terjeszkedésre. A közeljövőben bővítik és modernizálják a raktárkapacitásaikat, új termékkategóriákat vezetnek be az oldalon. A várakozások szerint 2022. végére a platformon elérhető termékek száma átlépi az egymilliót, valamint a jelenlegi piacok, azaz Magyarország, Szlovákia, Románia és Németország megszilárdításával azon dolgoznak tovább, hogy új országokban is megjelenjenek és csoportszinten elérjék a 100 millió eurós forgalmat, amelyhez a külföldi piacok nagyobb hányaddal járulnak majd hozzá. „Olyan platformot építünk, amely hazánkból indulva, a régiónkhoz tartozó országokban is meghatározó pozíciót szerez, hogy felületet biztosítson a magyar gyártók termékeinek népszerűsítéséhez és a hazai webáruházak nemzetközi értékesítéséhez” – tette hozzá Palocsay Géza.

Az alapítók hosszútávú célja, hogy a Pepita az egész régióban fontos szereplőként számontartott platformmá nője ki magát. Az ehhez szükséges erős alapokat az új menedzsment és a korábbi Szállás.hu befektető, a céghez 2020-ban csatlakozó PortfoLion Capital Partners hivatott biztosítani.

„Az alapítók munkájának köszönhetően a Pepita minden elképzelést és célt felülmúlt, amit az együttműködésünk kezdetén kitűztünk magunk elé. Biztosak vagyunk benne, hogy Géza érkezésével ez a lendület a következő években is töretlen marad” - mondta el Nieder Jenő, a PortfoLion vezérigazgató-helyettese.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...