Itthon továbbra is meghatározó a médiafogyasztásban a televízió, tovább nőtt az átlagos tévézési idők, a csatornák pedig új sorozatokkal igyekeznek fenntartani az érdeklődést. A BrandMania legújabb adásában a tévépiaci trendeknek járt utána a stáb és foglalkoztak azzal is, hogyan alakul a disztribúció.
A Nielsen Közönségmérés adatai szerint az idei első negyedévben átlagosan 5 óra 22 percet töltöttek a televízió készülékek előtt a 4 évesnél idősebb magyarok, ez éves összevetésben 10 perces növekedést jelent. Ömlenek ránk a reklámok is, naponta átlagosan 145 reklámfilmmel találkozunk és 37 percünk megy el reklámok bámulására.
A televízió a médiafogyasztás meghatározó platformja továbbra is itthon és a tévétársaságok mindent el is követnek, hogy ez így maradjon. A régi, jól bevált formátumok mellett folyamatosan érkeznek új showműsorok és persze folytatódik a sorozatreneszánsz is, az év elején például a két vezető kereskedelmi csatorna saját gyártású gasztro-szériákkal lepte meg nézőit.
A BrandMania stábja utánajárt, hogy mik a legfrissebb és legmeghatározóbb trendek ezen a piacon és persze az újdonságokról is szó lesz. A műsorban foglalkoznak a disztribúciós piaccal is, amelyen nagyon komoly változások voltak az elmúlt pár évben, elég csak a Vodafone-UPC összeolvadásra gondolna, a legfrissebb fejlemény pedig az, hogy a 4iG felvásárolta a DIGI-t.
BrandMania ma éjjel 23:10-kor az RTL Klubon.