A prémium online divatáruház, a MODIVO teljes körű PR és kommunikációs feladatokkal bízta meg az ügynökséget.
A MODIVO klasszikus PR feladatokat, termékmanagementet, bemutatóterem megvalósítását, médiaesemények szervezését, influencer marketing koordinációt és kampány alapú hirdetéskezelést bíz a széleskörű tapasztalattal rendelkező boutique ügynökségre.
A MODIVO vezető szerepet tölt be 15 európai piacon ruhák, cipők, táskák és kiegészítők értékesítésében, 650 márka több mint 160 ezer prémium termékének gazdag kínálatával. A „márkaszeretet” erősítése és a “felejthetetlen élmények” átadása a márka legfontosabb prioritásai közé tartozik, amelyet a hazai PR-aktivitások is tovább fognak erősíteni.
„A MODIVO egyik alappillére a fashion-tech szemlélet. Ez a két terület talán túl távolinak tűnik egymástól, de nem nekünk. Mi nem csak igazi rajongói vagyunk ezeknek a területeknek, hanem a lifestyle területén és a technológiai iparágban szerzett szakértelmünk révén zökkenőmentes belépést és eredményes jelenlétet tudunk biztosítunk a MODIVO számára a magyar piacon.”– kommentálta az együttműködést Ruskó Rita, a Twincom ügyvezető partnere.
A kommunikációs ügynökséget Ruskó Rita és Ruskó Márta ikertestvérek alapították 2017-ben, és mára olyan ügyfelekkel működnek együtt, mint a beauty-tech márka FOREO, és a norvég Xplora gyerek okosóra gyártó.